بازدید 32264

آیا مهناز افشار واقعاً ممنوع التصویر شده بود؟!

بعید به نظر می‌رسد، نهادهایی که قدرت ممنوع التصویری مهناز افشار را دارند، ظرف چند ساعت از تصمیمشان بازگردند و پیش از اعمال این تصمیم، شاهد تغییرش باشیم و بنابراین باید تا حدودی به افکارعمومی حق داد که ادعای مهناز افشار مبنی بر ممنوع التصویری‌اش به خاطر حمایت نوشتاری از جریان اخیر را باور کنند.
کد خبر: ۷۷۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 02 March 2018

آیا مهناز افشار واقعاً ممنوع التصویر شده بود؟!با وجود آنکه مهناز افشار از ممنوع التصویری‌اش به واسطه حمایتش از جریانی خاص سخن میان آورده بود، شواهد نشان می‌دهد همزمان با طرح این ادعا از سوی بازیگر سینمای ایران، تصویر او بر روی تبلیغات شهری نصب شده بود و به همین دلیل، ادعای این بازیگر با واکنش‌های بسیار تندی نسبت به او در شبکه‌های اجتماعی و متهم کردنش به بهره برداری از این جریان‌ها همراه شد.

به گزارش «تابناک»؛ همزمان با انتشار سریال گلشیفته، مهناز افشار، یکی از بازیگران اصلی این سریال مدعی شد به واسطه همراهی‌‌اش با یک جریان خاص ممنوع التصویر شده است. افشار در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشته بود: «به دلیل حمایت از دختران خیابان انقلاب؛ تصویر من تا اطلاع ثانوی در تبلیغات شهری مجموعه نمایش خانگی گلشیفته ممنوع شد.» و بدین ترتیب یک شوک به فضای سینما وارد آمد.

صبح روز بعد از این توییت و در حالی که روزنامه‌ها حاوی تصویر و خبر ممنوع التصویری مهناز افشار بود، در سطح پایتخت بنرهای سریال گلشیفته نصب شده بود که از قضا تصویر این بازیگر نیز بر آن نقش بسته بود. طبیعتاً این ممنوعیت شبانه رفع نشده و بلافاصله شبانه با رفع ممنوعیت، بنرها نصب نشده است؛ بنابراین کاربران فضای مجازی، حمل را بر عدم صداقت مهناز افشار و بهره برداری تبلیغاتی‌اش از حرکت‌های اخیر گذاشتند و واکنش‌های تندی نسبت به این حرکت به ویژه در توییتر داشتند.

پس از این واکنش‌ها بود که مهناز افشار در توییتی تازه، مدعی شد: «پس از این توییت (اشاره به توییت قبلی مبنی بر ممنوع التصویری‌اش) و حمایت و محبت شما عزیزان و پیگیری تهیه کننده محترم مجموعه "گلشیفته" اعلام کردند که مسأله فعلاً حل شده...» اما این توییت نه تنها باعث کاهش نقدها نشد، بلکه این بازیگر زن سینمای ایران با واکنش‌های تندتری روبه رو شد که در ترجیح داد در قبال آن سکوت کند و پاسخی ندهد.

آیا مهناز افشار واقعاً ممنوع التصویر شده بود؟!

بعید به نظر می‌رسد نهادهایی که قدرت ممنوع التصویری مهناز افشار را دارند، ظرف چند ساعت از تصمیمشان بازگردند و پیش از اعمال این تصمیم، شاهد تغییرش باشیم و بنابراین باید تا حدودی به افکارعمومی حق داد که ادعای مهناز افشار مبنی بر ممنوع التصویری‌اش به خاطر حمایت نوشتاری از جریان اخیر را باور کنند؛ ضمن اینکه اگر قرار باشد چنین اتفاقی افتاده باشد باید شمار قابل توجهی از بازیگران که اقدام مشابهی کردند، اکنون ممنوع التصویر شده باشند.

بنابراین، اگر مستنداتی ولو کوچک درباره ممنوع التصویری این بازیگر باشد، انتظار می‌رود این بازیگر این مستندات را منتشر کند تا بار دیگر همچون راه اندازی کمپین برای کودکان در معرض اتهامات غیرمنصفانه قرار نگیرد که در راستای ترمیم چهره‌‌اش بهره برداری تبلیغاتی از اتفاقی کرده که اساساً رخ نداده است. در این دوران طبیعتاً باید نسبت به طرح ادعاها مسئولانه برخورد کرد تا مستنداتی نظیر بنرهای شهری تعبیر سوءاستفاده اقتصادی مطرح نشود.

در عین حال، انتظار می‌رفت، شاهد واکنش مسئولان سازمان زیباسازی شهرداری تهران می‌بودیم و این مجموعه مشخص می‌کرد آیا به تهیه کننده سریال گلشیفته ابلاغ کرده که مهناز افشار ممنوع التصویر است و اجازه نصب تصویرش در سطح پایتخت داده نمی‌شود و یا این ادعا ساختگی است؟

اگر این ادعا درست باشد، باید مشخص شود چه مجموعه‌ای چند ساعته یک بازیگر را ممنوع التصویر می کند و بلافاصله رفع ممنوعیت می‌شود و آیا فضای کاملاً سلیقه‌ای در این زمینه وجود دارد؛ اما اگر ممنوعیت التصویری مهناز افشار درست نباشد، باید هزینه این نوع بهره برداری تبلیغاتی از اتفاقاتی که رخ نداده برای هر شخصی اینقدر بالا باشد که شاهد چنین تکرار چنین حرکت‌هایی نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳۵
این افراد که در مسائل سیاسی دخالت می کنند، کشور را بیچاره کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
این خانم استاد بازیگری تو همه زمینه هاست از سینما تا شوهر کردن و زاییدن تو امریکا و دفاع از شوهر مجرم و الان تریپ ازادی خواهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
دیدم سایر افرادی که مد نظر شماست ،دخالت کردند چه گلی به سر این مملکت زدند
کسانی راکه دربالاترین مقامات بودند ممنوع التصویر میکنند ممنوع التصویری یک هنرپیشه چیزعجیبی نیست.
جناب نویسنده متن. شماها یا خود را به نفهمیدن میزنید یا نمیدانید واقعا. این مملکت جاییه که قوانین و دستورات نانوشته بیشتر از نوشته حکم می رانند. شاید افشار سواستفاده کند اما نکته این است که هیچ مرجعی کتبا و رسمی ممنوعیت بازیگر و ... را اعلام نمیکند. نهادهای ممنوع کننده مرد باشند و رسما از این ممنوعیتها بگویند تا احیانا بازیگری از این عدم شفافیت استفاده نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
افشار در کاری با تهیه کنندگی رضویِ ارزشی بازی کرده بعد مدام ژست اپوزیسیون می گیره .عوام هم براش هورا می کشند .لیلا حاتمی در داخل ایران با خبرنگارها به بدترین شیوه رفتار می کنه و مردم رو اصلا آدم حساب نمی کنه .بعد میره اون ور از بوگندو بودن کشورش حرف میزنه! اگه عوام نباشیم و عادت به دو قطبی کردن مسائل نداشته باشیم متوجه این رفتارهای متناقض و تهوع آور می شویم .مردم تا رویه شون رو تغییر ندهند همیشه کسی هست که ازشون سواری بگیره ...
تمام سلبریتی ها و حتی عمده هنرمندان و مسولین بواسطه توجه مردم به آنها احساس تاثیر گذاری و هویت دارند و یکدست نبودن جامعه ایرانی و برخورد های احساسی خالی از تفکر آینده نگرانه در برخورد با این اقشار باعث احساس مهم بودنشان میگردد وگرنه بی توجهی هماهنگ به برخی ار این خودشیفتگان کافیست تا در انزوای بی مخاطبی محو شوند.البته این در خصوص حرفهای بی ربط برخی مسئولین سیاسی اقتصادی نیز مصداق دارد
راستی از شیر خشک ها چه خبر مهناز خانم؟
سريال شهرزاد نه تابناك جان؛ سريال گلشيفته
واقعا كه روز به روز سطحت مياد پايينتر
مهناز افشار کسی است که به آلمان رفت تا پسرش را آن جا به دنیا بیاورد که مبادا خفت! ایرانی بودن به پیشانی پسرش بچسبد. باور ندارید از نیوشا ضعیفی و بقیه ی این طایفه بپرسید. شاید "ارزشش" را داشت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
بعضیا دوست دارن برن چین و کره شمالی و روسیه واسه بچه هاشون شناسنامه بگیرند بعضیام در اروپا و امریکا فرقشون چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
مثلا هنر مند این کشوره ولی بچش رو تو آلمان میزاد یا انگلیس .وقتی پولای بادآورده به این باصطلاح هنرمندا میدن میشه دیگه آخرش
ناشناس
| China |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
شما از کجا می دونی که من متاهلم یا مجرد که این طوری تهمت می زنی؟؟ به جای برچسب زدن جواب درست و حسابی بده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
مهناز افشار پسر ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
بعضی از آقازاده ها هم انگلیس.
هم اين حركت مهناز افشار بازار گرمي بوده هم سر و صداي ابراهيم حاتمي كيا توي مشهد و جاهاي ديگه
متاسفانه همین صدا و سیما افرادی رو در جامعه به شهرت می رسونه که بعد از شهرت، خنجر به روی می کشند!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
اصلاحیه : خنجر به روی نظام می کشند
چرا بیخودی افراد را گنده میکنید ،مگر ایشان چه کاری در راه منافع ملی انجام داده است ؟ که تصویر ایشان اهمیت داشته باشد ،صدها استاد ‌ودانشجو ،وکارگر ،وکارگذار هستند که عمر خود را صرف پیشرفت منافع ملی میکنند و کسی هم نام آنان را نمیداند ،بی جهت باعث گنده شدن افراد نشوید ؟،،‌
ایشان از هیچ کوششی _ چه خوب ، چه بد _ برای اشتهار کاذب خودشان واز همه بد تر برای زیبا وجذاب نشان دادن خودشان ابائی ندارند ولی نتیجه نهائیش ناکامیست
من کاری به این خانم وعملکردش ندارم اما ممنوع التصویری چیز خوبی نیست . هرکس ممنوع التصویر بشه نزد مردم بیشترجلب توجه می کنه . مخصوصاً در فضاهای مجازی امروز وماهواره ها و ... ممنوع التصویری معنی نداره .
بیچاره ملتی که محتاج قهرمان باشد
از مهناز افشار یک بازیگر معمولی مینویسید اما از اساتید جوان نخبه که توسط فرهاد رهبر تعلیق شدت نه
حالبه یم بازیگر پر ارجح تر از چندین جوان نخبه این مملکته
نه هدفش این بود که اینجوری تیتر بشه که شما هم کمکش کردید
این خانم فقط بدنبال حاشیه سازی است ، اون ماجرای ازدواج ش ، موضع گیری گستاخانه علیه آقای رامین ، تولد فرزند در آلمان ، شیر خشک های فاسد و حالا این جریان روسری ، بابا برو شوهر داری تا بکن با این شوهر پولداری که گیر آوردی
انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده
مهناز افشار کیه
ما نسل جوان مرادمون ستاره های هالیووده که به لطف خدا هر روز از شبکه های برون مرزی زیارتشون میکنیم
ایشون بعنوان یک شهروند ایرانی حق اظهار نظر داشته
چه موافق چه مخالف....
شماهم اظهار نظر کنید....ولی تو دهن هم نزنین!!!!!
تابناك چرا شما حساسيت خاصي روي خانم مهناز افشار داريد و بسيار او را مطرح مي كنيد شايد بخاطر انكه عروس اقاي رامين است به هر صورت بازيگران سياسي هم اكنون بسيارند كه ارزشي بيش از يك بازيگر دارند
ايا ممنوع شدن يا ممنوع نشدن خانم مهناز افشار براي ان مردم غبار زده خوزستان هواي سالم ميشود چه سياستي پشت پرده است كه ذهن مردم را به اين خبرها مشغول مي كنيد
فكر نكنم اين نظر را قرار دهيد
ای بابا این سلبریتی ها هم اول و آخر به فکر خودشون و منافع خوشون هستند ، با پول مردم و دولت و نظام و صدا و سیما معروف و پولدار میشند و تا به جایی میرسند ، همه چی یادشون میره ، به نظر من جامعه باید به سمتی بره که بدونیم اینا فقط یک سلبریتی هستند و نه کمتر نه بیشتر ، همین !
دیگه ماله کشی جواب نمیده تابناک عزیز . اوم برای دو دهه اول بود که ماله کشی جواب میداد
هر کسی خودش فکر میکند خوشگل است
نصب پوستر فيلمها بر روي در و ديوار مغازه ها چهره زشتي ايجاد ميكند بايد جلوي اينكار گرفته شود.
ایشان از فن فرار به جلو استفاده کرده یا به عبارتی پیش دستی کرده در کل خوب نیست این فضا سازی ها چه از طرف بازیگر چه از طرف ..
ماجرای شیرخشکهای فاسد به کجا رسید خانم افشار؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل