بازدید 7409
۵

کشف قاچاق انسان در محموله حامل پنبه

کد خبر: ۷۷۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 01 March 2018

یک زوج تهرانی از داخل کانتینر یک دستگاه تریلی خروجی از کشور کشف شدند.

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، ماموران گمرک بازرگان در بازرسی و کنترل هوشمند و رصد یک محموله ترانزیتی حامل پنبه متوجه قاچاق انسان شدند.

بر همین اساس، در بازرسی و کنترل این محموله به کمک تجهیزات کنترلی، ماموران گمرک در لا به لای بار پنبه یک زوج را کشف کردند که در داخل بار مخفی شده بودند و قصد داشتند به صورت غیر قانونی از کشور خارج شوند.


این کامیون از ترکمنستان به ترکیه در حرکت بود که شب گذشته در حین کنترل کامیون های ورودی و خروجی درمرز بازرگان ماموران به یک کامیون خروجی مشکوک شده و در حین بازرسی دقیق دو فرد ایرانی و اهل تهران را در داخل کامیون کشف و دستگیر شدند. افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

تاکنون بیش از 500 مورد قاچاق انسان به صورت فردی یا گروهی، ایرانی یا اتباع سایر کشورها از سوی گمرک ایران کشف و در مراجع قضایی پرونده تشکیل شده است.

بر اساس گزارش دفتر اطلاعات منطقه ای سازمان جهانی گمرک (RILO) در سال 2017 ، گمرک ایران در مبارزه با قاچاق رتبه اول دنیا را کسب کرده است .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
داشتن رتبه اول در مبارزه با قاچاق نشان توانمندبودن گمرك ما نيست بلكه نشان دهنده حجم بالاي قاچاق در كشورمان نسبت به كشورهاي ديگر است آقايان !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
و تازه معلوم نیست چه تعداد از قاچاقها کشف نمی شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
در تایید نوشته شما قاچاق کالا در ایران شاید در دنیا مقام اول را دارد
چقدر بد شانس بودن
اگه رتبه اول کشف قاچاق را داریم پش اوضاع تولید چرا به این وضع افتاده؟ این کالاهای قاچاق چطور رسیده و از کجا در کشور پخش میشوند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار