بازدید 18036

نظر مساعد روسای قوای سه‌گانه نسبت به رفع حصر

کد خبر: ۷۷۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 26 February 2018
نماینده تهران گفت: با رییس قوه مقننه و قوه قضاییه نشست داشتیم و ان‌شاءالله به زودی به نتیجه می‌نشیند. نظر این‌ها مساعد است و به دنبال تمهیداتی هستند که به زودی حصر به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، فاطمه سعیدی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور خود در کمیته رفع حصر مجلس گفت: ما در این کمیته اقداماتی انجام داده‌ایم و پیگیری‌هایی انجام شده است، امیدواریم به زودی شاهد رفع حصر باشیم.

وی گفت: با رییس قوه مقننه و قوه قضاییه نشست داشتیم و ان‌شاءالله به زودی به نتیجه می‌نشیند. نظر این‌ها مساعد است و به دنبال تمهیداتی هستند که به زودی حصر به پایان برسد.

سعیدی در مورد شروط احتمالی رفع حصر هم گفت: شروط هنوز مشخص نشده و کمیته پیگیر است. امیدواریم نیروهای انقلابی به زودی به جامعه برگردند.

این نماینده مجلس در خصوص مطالبات احمدی‌نژاد در نامه به رهبری و درخواست برگزاری یک انتخاب آزاد گفت: اصلاح‌طلبان سال‌هاست این حرف‌ها را زده‌اند، منتها آقای احمدی‌نژاد دچار توهم است. او باید تکلیف خود را با انتخابات ۸۴ و ۸۸ روشن کند. او دچار جنجال و هیاهو است و نظام باید هر چه زودتر تکلیف خود را با این فرد روشن کند. در عین حال ما خودمان به دنبال شفاف‌سازی اتفاقات سال ۸۸ هستیم و این مطالبه از سوی احمدی‌نژاد بی‌معنی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر