بازدید 4891

پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در اسفند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از دو هزار میلیارد تومان برآورد شده که اسفند ماه پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 03 February 2018

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از دو هزار میلیارد تومان برآورد شده که اسفند ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش ایبِنا، سید تقی نوربخش با بیان اینکه مطالبات داروخانه‌ها نیز از تامین اجتماعی تا پایان مرداد پرداخت شده است، افزود: مطالبات شش ماهه داروخانه‌های دولتی به صورت یکجا بزودی پرداخت می‌شود و بخشی از مطالبات داروخانه‌های خصوصی نیز تا پایان بهمن پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین گفت: مرکز درمانی بیمه‌ای تامین اجتماعی در جزیره قشم تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و برای ساخت مرکز بهداشتی و درمانی در جزیره کیش نیز در حال مذاکره هستیم.

وی با بیان اینکه همه قراردادها و پیمانها و همچنین بخشنامه ها در حوزه حقوقی این سازمان بررسی می‌شود، افزود: قوانینی که جای تفسیر را باز می گذارد و همچنین قوانین متعددی که وجود دارد در شورای حقوقی سازمان تامین اجتماعی بررسی می‌شود و آنچه در این شورا به اجماعی برسد در این سازمان مبنای کار است.

وی گفت: سیاست‌های مقام معظم رهبری در زمینه بیمه های اجتماعی از سه سال پیش دنبال می شود و ایده های اولیه از سوی مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شده است که بدون شک راهگشای سازمان تامین اجتماعی خواهد بود و در مراحل نهایی است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان