بازدید 12961
۵

شهری که مردمش سردترین شب سال را تجربه کردند

کد خبر: ۷۶۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 29 January 2018

مردم استان اردبیل دیشب با ثبت دمای منفی ۲۶ درجه سردترین شب سال را تجربه کردند.

به گزارش مهر، با وجود اینکه سامانه بارشی نیمه بالایی نقشه جغرافیایی ایران را در برگرفته است اما سردترین شب در اردبیل تجربه شد.

در عین حال هر چند پیش آگاهی ها مرتب از وقوع یخبندان خبر می داد، اردبیلی ها سرمایی غیر قابل باور را سپری کردند.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: پیش بینی شده بود که دمای هوای اغلب مناطق استان به ۱۸ تا ۲۲ درجه زیر صفر کاهش یابد.

علی دولتی مهر افزود: ما سردترین شب سال را داشتیم و کمترین دما با ۲۶ درجه زیر صفر در فرودگاه اردبیل به ثبت رسیده است.

وی افزود: خلخال با ۲۵ درجه زیر صفر، نیر با ۲۳ درجه زیر صفر، اردبیل با ۲۲ درجه زیر صفر و سرعین با ۱۶ درجه زیر صفر سردترین شهرهای این استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

مدیر کل هواشاسی استان ادامه داد: در عین حال دمای نمین ۱۵ درجه زیر صفر، فیروز آباد کوثر ۱۳ درجه زیر صفر، مشگین شهر ۱۲ درجه زیر صفر، گرمی شش درجه زیر صفر، بیله سوار سه درجه زیر صفر و پارس آباد دو درجه زیر صفر محاسبه شده است.

وی افزود: سرما و یخبندان مطابق برررسی نقشه های هواشناسی تا روز چهارشنبه تداوم خواهد داشت و احتمال افزایش دما از آخر هفته پیش بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
دیشب دمای ورزقان ، منفی 30 درجه بوده
الان مردم کرمانشاه چی می کشند حتی کانکس هم خیلی هاشون ندارند خدا رو خوش نمی اید اه این مردم دامن همه رو می گیره پول های نفت کجا می ره با این شرایط بد چطوری این همه دوباره اختلاس می شه چطور طرحی برای جلوگیری از اختلاس داده نمی شود مردم کرمانشاه الان چی می خورند اصلا چیزی برای خوردن دارند؟
بیچاره مردم کرمانشاه
زمان جنگ ژاندارمری مسئولیت حراست از محورها را داشت، برای همین سربازهای ژاندارمری از ساعت 6 صبح تا 5 عصر که هوا تاریک میشد بالای کوه های مشرف بر محورها به عنوان تامین جاده نگهبانی میدادن. رادیو برودت هوا را که اعلام میکرد همه شوک میشدن. 27 درجه زیر صفر اونم نه بالای که بلکه پایین کوه. حساب کنید اون بالا چه خبر بوده ولی مزد ژاندارمری چی بود؟ از بین بردن اسمشون
تو را بخدا جان پناه درست کنید واسه حیوانات بی پناه در سرما مانده غذا و جای گرم در اختیارشان قرار بدهید لطفا هم هی نگویید چرا به انسانها نباید کمک کنیم این دو منافی هم نیست به هر درمانده ای باید کمک کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی