بازدید 8818
۵
خبر

طارمي رسمابه دروغ وسندسازي خودش ومديرسابق پرسپوليس اعتراف كرد

کد خبر: ۷۶۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱ 23 January 2018

تنها چهارماه پس از محروميت طارمی از سوي فيفا وقت لازم بود تا اين بازيكن رسما اعتراف كند با همدستی طاهری به فیفا دروغ گفته است!

به گزارش تابناك ورزشي، مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس در گفت و گوي زنده اينترنتي با برنامه فردوسي پور اعتراف کرد که قبل از سفر به ترکیه، با پرسپولیس قرارداد نداشته و به گفته خودش با مدیران پرسپولیس توافق کردند که به دروغ بگویند قرارداد را قبل از پیوستن به ریزه اسپور ترکیه بسته بودند.
طارمی در این گفت و گو به صراحت از کلمه دروغ استفاده کرد.او حتی توضیح داد که قراردادی که پرسپولیس در دادگاه cas به آن استناد کرده، تاریخش درست نبوده و صرفا سندسازی بوده است. به نظر مي رسد اين اعترافات تكان دهنده مي تواند زمينه ساز تشكيل پرونده اي جديد عليه طاهري مديرعامل مستعفي و خود طارمي باشد كه ميلياردها تومان سرمايه ملي و آبروي سياسي كشور را براي اين جرم آشكار به حراج گذاشتند.

طارمي رسمابه دروغ وسندسازي خودش ومديرسابق پرسپوليس اعتراف كرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دیگه حالم از دیدن قیافت بهم میخوره!
به نظر میاد که فردوسی پور به بهانه طارمی و دایی و ... قصد به هم ریختن اوضاع پرسپولیس رو داره
ایشالا که برای همیشه از فوتبال محروم شه که فقط بی آبرویی درست کردند.
با سلام وخسته نباشيد جدا از بحث استقلال و پرسپوليس اين جوان خام و تازه به دوران رسيده بايد به دادگاه جهت شفاف سازى مسائل معرفى شود، البته زمانى كه پول مفت به يك نفر بدهيد و كمى در موردش دوستان مطبوعاتى تبليغ كنند نتيجه همين است از قوه قضاييه خواهشمندم به جديت پرونده اين آقا را پيگيرى كند با تشكر
پس بیخود نیست که بازیکنان خارجی مدیر برنامه دارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس