بازدید 4066
۱

انهدام باند سرقت کامپیوتر خودرو در تهران

کد خبر: ۷۵۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 26 December 2017

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس، با اشاره به انهدام یک باند سرقت لوازم خودرو در شرق تهران، گفت: این باند شب گذشته طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به جرایم خود اعتراف کردند.

به گزارش مهر، سرهنگ ضرغام امیری در تشریح جزییات این خبر گفت: با افزایش سرقت لوازم و قطعات داخلی خودرو خصوصا کامپیوتر خودرو، در این محدوده، ماموران تجسس کلانتری را بر آن داشت تا موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام انتظامی افزود: با به کار گیری شیوه های تخصصی و طی یک سلسه اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران موفق شدند محل اختفای این دو سارق را در همان محدوده شناسایی کنند و پس از کسب دستور مقام قضایی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سرهنگ امیری ادامه داد: در یک عملیات منسجم و هماهنگ هر دو سارق در مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرایم خود مبنی بر سرقت کامپیوتر خودروهای پارک شده در خیابان و بدون سیستم ایمنی مناسب، اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس با بیان اینکه در بازجویی های انجام شده هر دو متهم به همدستی با هم و مشارکت در سرقت ها اعتراف کردند، بیان داشت: سارقان در اعترافات خود به ۱۱ فقره سرقت کامپیوتر خودرو طی ماه گذشته در این محدوده اقرار کرده و پس از تکمیل پرونده در اختیار ماموران آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اين كلمه "كامپيوتر خودرو" خيلي جالبه تركيبي از يه كلمه انگليسي و فارسي. نميدونم چرا اين قدر زور ميزنيم كلمه فارسي استفاده كنيم. ...... براي كلمه هايي مثل راديو، تلويزيون، تلفن چه معادل هايي ميشه پيدا كرد؟ :)
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان