بازدید 15381

رسوایی جدید ایوانکا ترامپ و همسرش

کد خبر: ۷۵۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 21 December 2017

یک وکیل واشنگتنی ضد ایوانکا ترامپ و همسرش جارید کوشنر کرد و آن دو را به مخفی نگاه داشتن اطلاعات درباره بخشی از درآمدشان متهم کرد.

به گزارش العالم، بر اساس اعلام روزنامه olitico این زوج، درباره درآمد خود از 30 صندوق سرمایه گذاری و سهام هایشان، اطلاعاتی نداده اند.

بر اساس این شکایت، کوشنر به دلیل توافق سری پیشین از دادن اطلاعات خودداری کرده است که این وکیل آن را با قانون اخلاقیات در دولت ،در تضاد می بیند.

در کشور آمریکا در سال‌ 1978، قانونی‌ تحت‌عنوان‌ «قانون‌ اخلاقیات‌ در دولت‌» تصویب‌ شد که‌ مطابق‌ آن‌ کارکنان‌ ارشد فدرال‌ موظفند فرم‌هایی‌ را هر ساله‌ درباره وضعیت‌ مالی‌، عدم‌ استفاده‌ از موقعیت‌های‌ اداری‌ و عدم‌ دریافت‌ هدایا تکمیل‌ کنند.

هدف ازاین شکایت قضائی مجبور کردن این زوج به اصلاح اطلاعات درباره درآمد خود و بیان اطلاعات مربوط به اموالی است که از صندوق های سرمایه گذاری به دست می آورند. کمی پیش نیز نیویورک تایمز اطلاعات کاخ سفید مبنی بر اینکه درآمد ایوانکا و همسرش 740 میلیون دلار است را منتشر کرد.

کاخ سفید تاکید کرد علیرغم اینکه کوشنر پیش از به عهده گرفتن سمت کنونی خود در دولت، دفاتر خود را در بیش از 200 شرکت مرتبط با فعالیت های ملکی خانوادگی اش رها کرده، اما هنوز از بیشتر این فعالیت ها سود می برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
چقدر سیاستمدارای اونجا تو منگنه هستن که طرف بخشی از اموالش رو رو نکرده رسوایی براش بار اورده اونم کسی که تمام مال و اموالش مال قبل از ریاست جمهوریه .
عجب آبروریزی کردن...
واقعا ایکاش از مسئولین ما یاد بگیرن
واییییییییییی
چه اتفاقی !!!!
بیان ایران حالشو برن با قانون های چاپ شده و تبصره های 10000 ای برای هر قانون.
با سلام
اين استكبار جهاني چقدر مملكت قانونمندي داره.
ظاهرا حتي داماد و دختر رييس جمهور هم در اون مملكت حق ندارن درآمد و پولشونو از سازمانهاي نظارتي مخفي كنند.
بعد تو مملكت ما براي گرفتن ماليات از دانه درشتها ميگيم كسي حق نداره به حساباي بانكيشون سرك بكشه!!! چون حقوقشون تضييع ميشه!!
فقط كارمند و كارگرن تو مملكت ما كه بايد دولت سر از همه چيزشون در بياره و اطلاعاتشونو داشته باشه و تا ريال آخر مالياتو جلو جلو از حقوقشون كم كنه و هم اگر دوست داشت يارانشونو قطع كنه.
«قانون‌ اخلاقیات‌ در دولت‌»
ایکاش ایران اسلامیییی هم همچین قانونی داشت
رسوایی جدید؟؟؟/
خدایا ما کجاییم این کفار کجا؟؟؟
بیان از مسئولین ما یاد بگیرند
از کشورهای دیگر ایراد نگیرید . در مملکت خودمون چند درصد اموال و دارایی های مسئولین محترم !!!!!!!!!! شناسایی شده ؟؟؟؟ البته و صد البته در کشور ما اینگونه مسایل جزء خطوط قرمز است . ورود صاحبان اصلی مملکت (مردم) ممنوع .
ظاهرا قوانین در سرزمین کفر بیشتر رعایت می شود.
در کشور آمریکا در سال‌ 1978، قانونی‌ تحت‌عنوان‌ «قانون‌ اخلاقیات‌ در دولت‌» تصویب‌ شد . چه جلب دقیقا از ایران کپی برداری کردند!!!!!!!!!
اگر این قانون تو ایران بود، چند درصد مقامات ارشد رسوا می شدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
صفر درصد چون مهم اجرای قانونه که معمولا انجام نمیشه
اگر رسوایی هست که ائمه فرمودند عیب مردم را نجویید و آشکار نکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل