بازدید 2546

قابلیت جدید فیس بوک برای ساکت کردن کاربران

فیس بوک در سال های اخیر به منظور حفظ کاربران خود و رقابت با شبکه های اجتماعی رقیب تلاش های زیادی را به عمل آورده و قابلیت های جدیدی را فعال کرده است.
کد خبر: ۷۵۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 16 December 2017

فیس بوک قابلیت تازه ای را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده که به کاربران برای مشاهده محتوای فید خبری انعطاف و امکانات بیشتری می بخشد.

به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، تغییرات یادشده مشتمل بر اضافه شدن دکمه ای به نام اسنوز است که با استفاده از آن می توان محتوای ارسالی از سوی یک فرد یا افراد خاص، صفحات و گروه ها را برای مدت سی روز مشاهده نکرد.

قابلیت جدید فیس بوک برای ساکت کردن کاربران

تا پیش از این عدم مشاهده محتوای ارسالی یک فرد یا گروه مستلزم دنبال نکردن وی یا خارج کردن وی از جمع دوستان بود. اما از این به بعد می توان فردی را دنبال کرد، ولی محتوای ارسالی او را مشاهده نکرد.

به عنوان مثال، اگر از مشاهده دیدگاه های سیاسی یک فرد یا عکس های خاص ارسالی در یک گروه خسته شده اید و نمی خواهید آنها را مشاهده کنید، تنها کافیست از این دکمه استفاده کنید.

قابلیت یادشده فعلا به طور آزمایشی برای برخی کاربران فعال شده و قرار است در آینده برای تعداد بیشتری از آنها در دسترس قرار بگیرد. فیس بوک در سال های اخیر به منظور حفظ کاربران خود و رقابت با شبکه های اجتماعی رقیب تلاش های زیادی را به عمل آورده و قابلیت های جدیدی را فعال کرده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل