بازدید 5249
۱

شهادت مامور انتظامی در درگیری با اشرار در خراسان

کد خبر: ۷۵۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 09 December 2017

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از درگیری مسلحانه با اشرار مسلح و شهادت یکی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان در این درگیری خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع اظهار کرد: شب گذشته با دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که یکی از افراد شرور و تحت تعقیب منطقه قصد عزیمت به روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان را دارد بلافاصله تیم های عملیاتی از انتظامی استان و شهرستان نهبندان به محل تردد اشرار اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با شناسایی خودروی متهم که در سه راهی روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان در حال تردد بود به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به وجود زن و کودک در خودروی متهم با اقدامات پلیسی، خودرو متوقف شد و سرنشین جلوی خودرو بلادرنگ به سمت مأموران تیراندازی کرد.

وی ادامه داد: در درگیری صورت گرفته تعداد سه نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان مجروح شدند که بر اثر برخورد تیر مستقیم شرور به گردن و قفسه سینه یکی از این کارکنان، نامبرده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار شجاع تصریح کرد: شرور تحت تعقیب در درگیری با مأموران به درک واصل شده است و عملیات پاکسازی منطقه و شناسایی رابطان وی ادامه دارد.

شهرستان نهبندان با 26 هزار کیلومترمربع مساحت و بیش از 100 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان، از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.

شهر نهبندان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
لااقل اسم شهيد را بنويسيد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل