بازدید 15738
۲

ماست مهدوی‌کیا و خمیر دندان آقا کریم!

کد خبر: ۷۵۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷ 03 December 2017

به تازگی یک خبر عجیب از شرق آسیا درباره یکی از بازیکنان تیم‌ملی فوتبال کشورمان منتشر شد که تعجب برانگیز بود! خبر این بود که یک شرکت مدلینگ اندونزیایی به مدافع تیم‌ملی کشورمان پیشنهاد کنار گذاشتن فوتبال برای همیشه و روی آوردن به مدلینگ را ارائه کرده بود.

به گزارش جیم، نشریه «بولا اسپورت» اندونزی در این باره نوشت: «میلاد محمدی، ستاره تیم ملی فوتبال ایران چهره جذابی دارد که می‌تواند نظرها را به خود جلب کند. از این رو این ظرفیت را دارد که به مدل سطح بالایی تبدیل شود. پیش از این بسیاری از فوتبالیست‌ها بوده‌اند که مستطیل سبز را ترک کرده‌اند تا تبدیل به مدل‌های تبلیغاتی تلویزیونی شوند اگرچه این در باره «میلاد» عملی نخواهد شد چراکه او در پاسخ به این شرکت که پیشنهاد مالی خوبی هم به او داده، گفته که تنها باید روی فوتبال تمرکز کند و سخت گرفتار تمرینات است بنابراین زمانی برای انجام کار در زمینه مدلینگ ندارد.» به همین بهانه و در ادامه مروری خواهیم داشت بر دلایل حضور چهره‌ها در حوزه مدلینگ و ماجرای آن‌هایی که وارد این عرصه شدند.

 

علی دایی

فوتبالیست| مدل یک مجتمع تجاری

آقای گل جهان در حالی که به یک الماس تکیه داده است، شما را ترغیب به خریدن مغازه در یک مجتمع تجاری می‌کرد. این عکس در بیلبوردهایی در شهر تهران نصب شده بود. 

 

حسین رضازاده

وزنه‌بردار| مدل آب معدنی و معاملات املاک

قهرمان بلامنازع وزنه‌برداری جهان در حالی که حوله‌ای به دور گردنش بود، انگار با نوشیدن آب معدنی جان تازه‌ای می‌گرفت. عکس این تبلیغ هم در بیلبوردهای شهری نصب شده بود. پیش‌تر تبلیغات رضازاده در شبکه‌‎ها ماهواره‌ای برای خرید ویلا و ملک در خارج از کشور جنجالی شد.

 

کریم باقری

فوتبالیست| مدل خمیر دندان

تبلیغ کریم باقری برای یک برند خمیر دندان که روی بیلبوردها نصب شده بود با یک حاشیه عجیب همراه بود. باقری در حالی با خمیر دندان عکس گرفته بود که به هیچ وجه دندان‌هایش دیده نمی‌شد! چندی بعد هم عکسش در مطب دندان پزشکی منتشر شد.

 

 مهدی مهدوی‌کیا

فوتبالیست| مدل لبنیات

نکاتی جالب درباره آن: عکس ستاره سابق تیم‌ملی کشورمان در حال خوردن ماست هم یکی از تصاویری بود که به بیلبوردهای سطح شهر رسید. خنده مهدوی‌کیا و کالای خاصی که او تبلیغ می‌کرد، این تبلیغ را به یکی از خاص‌ترین تبلیغات شهری تبدیل کرده بود.

 

علیرضا جهانبخش

فوتبالیست | مدل پوشاک

این بازیکن تیم‌ملی کشورمان که در تیم باشگاهی‌اش یعنی آلکمار هلند علاوه بر تاثیرگذاری، محبوب هم هست با درخواست مسئولان باشگاهش برای تبلیغ یک سری پوشاک ورزشی موافقت کرد و وارد این حوزه شد.

 

جواد نکونام

فوتبالیست| مدل روغن موتور خودرو

او برای تبلیغ یک شرکت تولیدکننده روغن موتور خودرو با پیراهنی که نام آن برند رویش نوشته شده بود، در حالت ایستاده و در حال شوت زدن عکس گرفت. او در این عکس‌ها، بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی را هم بسته بود که با مخالفت‌هایی هم روبه‌رو شد.

 

سیدمحمد موسوی

والیبالیست| مدل اسپری خوشبو‌کننده

بهترین مدافع روی تور تیم ملی والیبال کشورمان با حضور در یک آگهی تلویزیونی پا به عرصه مدلینگ گذاشت. تصویر او در حالی برای تبلیغ یک اسپری خوشبوکننده بر روی صفحه نمایش تلویزیون نقش می‌بست که جای خالی‌اش در اردوی تیم ملی قبل از لیگ جهانی 2017 به شدت احساس می‌شد. جای خالی که عده‌ای به خاطر مصدومیت و عده‌ای به خاطر مشکلات او با کادر فنی تیم می‌دانستند.

 

کیمیا علیزاده

تکواندوکار| مدل پوشاک

دختر تکواندوکار موفق و محبوب کشورمان با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرامش خبر داد که حاضر شده برای یک برند پوشاک به عنوان مدلینگ فعالیت کند که بیشتر تبلیغاتش در فضای مجازی خواهد بود. نکته جالب ماجرا این بود که فالوورهای اینستاگرامش از او خواستند که ورود جدی‌تر به این حوزه داشته باشد چون در تکواندو پول آن چنانی نیست و آینده‌ای ندارد اما او تا حالا فقط یک بار حاضر به این کار شده است.

به غیر از ورزشکارانی که در این مطلب نام‌شان آمد، علیرضا نیکبخت‌واحدی، رضا ناصری، محسن مسلمان و... هم در عرصه تبلیغات و مدلینگ شاغل هستند که به علت کمبود جا در این صفحه اینجوری یادشان کردیم!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
خب ایکه بد نیست ستاره های دنیا هم اینکارو انجام میدهند
یه نگاه به تبلیغات اطراف سایت خودتون بندازید بد نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر