بازدید 6579
۲

مهلت به ۶ اعدامی برای بازگشت به زندگی

کد خبر: ۷۵۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 02 December 2017

شش مرد اعدامی زمانی که در زندان رجایی‌ شهر کرج پای چوبه دار رفتند، توانستند برای جلب رضایت از خانواده مقتولان مهلت بگیرند.

به گزارش جام‌جم، سه نفر از اعدامی‌ها که دو نفرشان ایرانی و یکی تبعه افغان بود، سال 89 با مردی به طور اتفاقی در خیابان آشنا شدند. آنها یک شب وسوسه شدند وی را در مخروبه‌ای قربانی نیت شوم خود کنند که موفق نشدند.

بعد هم با طناب او را خفه کردند. آنها بازداشت و بعداز محاکمه دردادگاه هر سه نفرشان به قصاص محکوم شدند. چهارمین اعدامی میرزا نام دارد. او به اتهام قتل مردی بازداشت شد که در جریان تحقیقات به پلیس گفته بود، پرنده کاسکویی را که یک میلیارد تومان ارزش داشته با فردی معامله کرده، اما با هم دچار اختلاف شده و خواستار پس گرفتن پرنده‌اش شده که در جریان دعوا او را با ضربه چاقو کشته بود. پنجمین اعدامی بهرام نام دارد که ده سال پیش در جریان اختلاف با مردی در محله نظام‌آباد تهران او را با ضربه چاقو کشت.

ششمین اعدامی که به آینده نامعلومی چشم دوخته است، رامین نام دارد که سال 90 با هم‌خدمتی‌اش دچار اختلاف و مشکل شد و با سلاحی که در پادگان داشت، او را با شلیک گلوله از پای درآورد.

شش اعدامی یک دقیقه مانده به اجرای حکم، موفق شدند از اولیای دم مهلت بگیرند و به زندان برگشتند.

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: با تلاش بی‌وقفه هیات صلح و سازش اجرای احکام دادسرای جنایی تهران در زمان اجرای حکم توانستیم از خانواده مقتولان برای این شش اعدامی مهلت‌های پنج ماه، دو ماه و یک ماه بگیریم و در تلاش هستیم که رضایت کامل آنها را جلب کنیم. اگر رضایت جلب نشود، متهمان دوباره پای چوبه دار می‌روند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اون سه تای اول که واقعا حیف هستن اعدام بشن. هر طور شده براشون عفو بگیرید برگردن به آغوش جامعه به خدمات برجسته شون ادامه بدن!
چقدر خوب
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر