بازدید 9140
۴
واکنش

افشاگری‌عجیب کی‌روش‌علیه تاج با رمزجهانگیری

رئیس فدراسیون از من خواست تا از معاون رئیس جمهور درخواست کمک مالی کنم و در عین حال نمی توانم صحبت کنم. نمی خواهم هیچ مشکل سازی برای فدراسیون انجام بدهم
کد خبر: ۷۵۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲ 01 December 2017

سرمربی تیم ملی می گوید نامه هایی که از تاج رییس فدراسیون فوتبال دریافت کرده برای او قابل قبول نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی روش در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی صحبت های عجیبی را مطرح کرد. سرمربی تیم ملی در اظهار نظر عجیبی گفت: رئیس فدراسیون از من خواست تا از معاون رئیس جمهور درخواست کمک مالی کنم و در عین حال نمی توانم صحبت کنم. نمی خواهم هیچ مشکل سازی برای فدراسیون انجام بدهم و مشکل تازه ای با فدراسیون داشته باشم. می بینید که در حال خم شدن هستم و از شما تشکر می کنم که حضور دارید. نامه هایی از تاج دریافت کردم که برای من قابل قبول نیست.

سرمربی تیم ملی در پایان افزود: این اطمینان را من به مردم ایران تحت تهدید هایی که فدراسیون انجام داده، تقدیم نخواهم کرد.صحبت های عجیب کارلوس کی روش در حاشیه مراسم قرعه کشی با توجه به مسیر سخت تیم ملی ایران در جام جهانی مطمئنا دستاوردی جز حاشیه برای ایران نخواهد داشت و باید منتظر واکنش مهدی تاج و البته دفتر معاون اول رئیس جمهور به اظهارات سرمربی ایران بود.

افشاگری عجیب کی روش علیه تاج

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
هنوز تاج واکنش نداده است ولی تابناک به دلیل واهی حمایت از تیم ملی جواب کی روش را داد!!!!
کی روش همیشه اخلاق مدار بوده اون راست میگه امثال این مدیر دربدنه نظام فراوان هستش که همین به اعتماد مردم ضربه های بدی میزنه ....
اصلا خودتون مفهمید چی نوشتید آخه این چه نگارشیه
من قبلا نیز یاداور شدهام که کی روش منتظر قرعه کشی تا وضعیت گروه را ببیند و انگاه شروع به گربه رقصانی و بازار گرمی خواهد کرد و احتمالا وباره زمزمه مربیگری در تیمهای دیکر از جمله تیمهایی که در گروه اسانتر قرار گرفته اند و احتمال صعوذشان بیشتر است شنیده خواهد شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل