بازدید 6343

شوخی‌ایرانی‌هاباقرعه‌مرگ/تیم‌ملی‌تقریباخورد‌به‌رئال‌وبارسلونا

کد خبر: ۷۵۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸ 01 December 2017

حجم بالای توئیت های کاربران ایرانی در کمترین فاصله زمانی با قرعه کشی جام جهانی در فضای مجازی به راه افتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، کاربران فضای مجازی در مدت زمان انجام قرعه کشی جام جهانی با سرعت زیادی مشغول توئیت ساختن بودند و توانستند حجم بالایی از توئیت ها و جملات جالب را در این رابطه منتشر کنند که بسیاری از واکنش های جالب را در زیر می خوانید.کاربران ایرانی با قریحه طنز همیشگی نسبت به حضور ایران در گروه مرگ رقابت های جام جهانی واکنش نشان دادند.

حمید فرخ نژاد بازیگر سرشناس ایرانی با انتشار عکسی از فیلم «گشت ارشاد» که در حالتی ناراحت سرش را گرفته است نوشت:« اسپانیا،پرتغال ، مراکش»
اما کاربران دیگر هم واکنش های جالبی داشتند. یکی از کاربران در این رابطه توئیت کرد:« داداش گلم، کریس، یه‌طوری بازی کن که ایرانی‌ها هم بتونن جام‌جهانی رو نگاه کنن.[استوری احتمالی سردار آزمون خطاب به رونالدو]».

 از دیگر توئیت های جالب می توان به این توئیت ها اشاره کرد:« الان مسی به رونالدو می گه از همین الان دی اکتیو کن» اشاره این توئیت به حمله کاربران ایرانی به صفحه لیونل مسی بعد از همگروهی ایران و آرژانتین است که کلی خبرساز شد.

کاربر دیگری نوشته است:« آقا من میگم رضا پرستش(بدل ایرانی مسی) رو دعوت کنن تیم ملی، جلوی اسپانیا یهو بیاد تو زمین بازیکنای حریف شوکه بشن».

یکی از کاربران جمله جالبی نوشته :« به نظرم یه هفته قبل از جام جهانی اعلام کنیم کاری پیش اومده واسه‌مون نمی‌تونیم بیایم.» این توئیت نیز می تواند کنایه ای به علی پروین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 78 باشد که قبل از بازی با هلند به بازیکنان تیم ملی گفته بود می رویم با بازیکنان هلند دست می دهیم و می گوییم از بستگان مان کسی مرده و عزاداریم.

«کاش مسابقات جام جهانی رو بذارن رو beginner» این توئیت جالب هم استعاره جالبی از مسابقات جام جهانی و مقایسه آن با بازی های کامپیوتری است که می توان سطح کیفی و دشواری بازی را مشخص کرد.

حسین ماهینی کاپیتان تیم پرسپولیس یکی از جالب ترین توئیت ها را بعد از همگروهی ایران با اسپانیا و پرتغال منتشر کرد و نوشت:« کاش تا قبل از جام جهانی کاتالونیا از اسپانیا جدا شود.» این نیز اشاره ای است به حضور بازیکنان سرشناس بارسلونا در ترکیب تیم ملی اسپانیا.

یکی دیگر از کاربران با گلادیاتورها و حمله وران اینترنتی شوخه کرده و نوشته :«دفعه قبل کارمون آسون بود،یدونه پیج داور و مسی بود اما امسال راموس، پیکه، ایسکو، رونالدو و ... کلی هدف داریم شاید وقت نشه همه شون مورد عنایت قرار بدیم.»

یکی دیگر نیز با گروه اول مسابقات شوخی کرده و نوشته :« ولی گروه مرگ واقعی گروه عربستانه،هر کی از اون گروه صعود نکنه باید بره بمیره»

کاربر دیگری نوشته است:« ‏به عبارت دیگر، تقریبا خوردیم به رئال مادرید» اشاره او به همگروهی با اسپانیا و پرتغال به خاطر حضور بازیکنان رئالی در اسپانیا و کریستیانو رونالدو در پرتغال است.

یک نفر دیگر هم نوشت:« اگه کسی پرسید نگیم میریم روسیه جام جهانی, بگیم داریم میریم امپول بزنیم»

یکی از کاربران ایرانی نیز با انتشار عکسی از چهره غم انگیز و متفکر کارلوس کی روش نوشته :«‏غم میون دو تا چشمون سیاهت لونه کرده»

یکی دیگر نیز توئیت کرده :« ‏اگه مردید بیاید والیبال...» این توئیت جالب اشاره به قدرت تیم ملی والیبال ایران دارد که در این سال ها توانسته بزرگترین تیم های دنیا را مغلوب کند و در این رشته از هر سه حریف قوی تر است.

سیامک انصاری بازیگر سرشناس نیز با انتشار عکسی از سریال پاورچین که او ، جواد رضویان و مهران مدیری که بشدت شوکه شده اند نوشت:«وقتی گروه ایران در جام جهانی رو می بینی»

دیگر توئیت ها
*کاش لوییز فیگو رو الان که ایرانه گروگان بگیریم اگه پرتقال بهمون تو جام جهانی باخت آزادش کنیم
* خوب بدتر از این نمی شد. جنگ جهانی می رفتیم تو گروه آسون تری میفتادیم .
* مثبت نگاه کنیم: دفعه قبل که پرتغال و اسپانیا همگروه بودند، یونان از گروه شون صعود کرد و قهرمان شد!
* آقای کافو تو رو خدا، آقای کافو خواهش میکنم، آقای کافو !!! نه !!! واااای ایران!!! (دیالوگ امشب فردوسی پور)
* دل‌مان می‌خواهد باور کنیم این لبخند کی‌روش یعنی برای اسپانیا و پرتغال خواب‌های خوبی دیده...
* ولی انصاف نبود یهویی اعلام کنن شما افتادین گروه مرگ،باید اول میگفتن شما قرعه تون مریضه،بردیم بیمارستان!
* جذابیت این جام جهانی به اینه که قبلا به پیج بازیکنای مراکشی حمله نکردیم، یه اتفاق نو به حساب میاد در نوع خودش

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل