بازدید 3905
گزارش

جنجال حق پخش باوساطت فردوسی‌پور حل می‌شود؟

موضوع حق پخش که این روزها نقل محافل است، سوژه عادل فردوسی پور شد اما نه فقط برای خبررسانی و داغ کردن بحث ها بلکه برای حل این گره کور
کد خبر: ۷۴۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 07 November 2017
با ورود یکی از قدرتمندترین چهره های فوتبال و رسانه در ایران، شاید مشکل حق پخش تلویزیونی سرانجام حل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، موضوع مهم این روزهای فوتبال کشور که به عرصه های بین المللی هم کشیده شده، ماجرای حق پخش تلویزیونی فوتبال است که باشگاه ها را حسابی در تنگنا قرار داده و کار به محروم شدن از سوی کنفدراسیون انجامیده است.

جنجال حق پخش باوساطت فردوسی‌پور حل می‌شود

موضوع حق پخش که این روزها نقل محافل است، سوژه عادل فردوسی پور شد اما نه فقط برای خبررسانی و داغ کردن بحث ها بلکه برای حل این گره کور. عادل دیشب روی انتن زنده برنامه اش در این باره گفت: «ما در نظر داریم تا یک میز گرد را تشکیل دهیم تا این موضوع را حل کنیم. و امیدواریم تا باشگاه ها هم با ما همکاری کنند و نماینده خود را بفرستند تا این مشکل حل شود.اگر آقای طاهری مدیر عامل پرسپولیس هم حضور داشتند خیلی خوب بود و ایشان می توانستند به ما در حل این موضوع کمک کنند اما در کربلا هستند و این اتفاق امکان پذیر نیست.»

به نظر صدا و سیما نسبت به گذشته و در رابطه با موضوع حق پخش نرم شده است و می خواهد این مشکل حل شود. در سال های اخیر همواره بین فدراسیون و رسانه ملی چالش بزرگی بوده و باشگاهها به ویژه حالا که بدهی های سنگینی دارند، به این مسئله اعتراض دارند. آنها می گویند درآمدی از فوتبال ندارند ولی در عوض هزینه ها بالاست. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار