بازدید 3835

21 هزار زائر بدون روادید از مرزها برگرداننده شدند

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، اعلام کرد : تا به امروز دو میلیون و 230 هزار روادید برای زائران اربعین حسینی صادر شده است.
کد خبر: ۷۴۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ 04 November 2017
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، اعلام کرد : تا به امروز دو میلیون و 230 هزار روادید برای زائران اربعین حسینی صادر شده است.

به گزارش ایسنا، شهریار حیدری با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش تا اکنون یک میلیون و 470 هزار زائر از مرزهای زمینی شلمچه، مهران و چزابه خارج شده‌اند و به عراق سفر کرده‌اند، گفت: قریب به 50 درصد بار ترافیکی این رفت و آمدها در مرز مهران است.

این مقام مسئول در ستاد اربعین با بیان اینکه در بحث نقل و انتقال زائرین مشکلی نداریم و امور طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال پیش رفتن است، ادامه داد: در بحث تغذیه و اسکان زائران نیز خوشبختانه تاکنون با مساله خاصی مواجه نبوده‌ایم.

وی همچنین به وظایف کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین اشاره کرد و افزود: این کمیته با محوریت نیروی انتظامی و با همکاری عوامل نظامی و امنیتی در حال فعالیت است.

سخنگوی ستاد اربعین در بخش دیگری از صحبت‌های خود  با رادیو اربعین گفت: تا به حال بیش از 21 هزار نفر از افرادی که بدون ویزا به مرزها مراجعه کرده‌اند توسط نیروی انتظامی به عقب مرز منتقل شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست