بازدید 7857
۴

حمل سلاح سرد جرم محسوب می شود

کد خبر: ۷۴۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 25 October 2017
نمایندگان با رفع ایراد شورای نگهبان حمل ادواتی مانند قمه، شمشیر، چاقوی ضامن دار، ساطور، قداره یا پنجه بوکس را جرم محسوب کردند.

به گزارش مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح الحاق دو تبصره به ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

نمایندگان با اصلاح تبصره این ماده واحد مقرر کردند حمل ادواتی مانند قمه، شمشیر، چاقوی ضامن دار، ساطور، قداره یا پنجه بوکس که صرفا به منظور درگیری فیزیکی و ضرب و جرح به کار برده می شود جرم محسوب و مرتکب به حداقل مجازات مقرر در این ماده محکوم می گردد.

واردات، تولید و عرضه سلاح های مذکور ممنوع است و مرتکب به جزای نقدی درجه شش محکوم و حسب مورد این سلاح ها به نفع دولت ضبط یا معدوم می شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
خیلی چیزها اینجا محسوب میشه ولی انجامش عادی شده. مثل اختلاس و قاچاق کالا از مبادی خاص دلت خوشه
فقط جرم محسوب میشه ولی برخوردی صورت نمیگیره
ما ساکن تهران هستیم ساختمان ما سرایداری دارد که یک پسر 14 ساله دارد. چند روز پیش یه قداره دستش دیدم اندازه هیکل خودش. پرسیدم از کجا آورده ای ؟ آدرس پیج اینستگرامی را داد . طرف سازنده انواع سلاح سرد از تیزی تا شمشیر بود و با پستبه تمام ایران ارسال میکرد آن هم با ضمانت کیفیت ! قیمتها واقعا مفت از 30 هراز تومان تا 500 هراز تومان. یعنی قیمت زندگی یک انسان در حداکثرش 500 هزار تومان است در دست یک طفل کم عقل 14 ساله !
خدارو شکر دیگه چیزی نمونده به پای بعضی از ایالتهای شیطان بزرگ برسیو در جرم و جنایت و ضرب و شتم .............!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر