بازدید 13272

اشتباهات فاحش در نامه جعلی آمدنیوز

کد خبر: ۷۳۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 08 October 2017
در پی انتشار برخی شایعات واهی در فضای مجازی و نسبت دادن این ادعاهای کذب به مسئولان عالی دستگاه قضا، مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد شایعات و نامه‌های مجعول، ناشیانه و کذب منتسب به این مرکز اعلام کرد: اسناد ادعایی مذکور، صد در صد کذب و واهی است و علایم کذب بودن آن از همان ظاهر نامه‌ها هم هویداست. به گزارش میزان، این مرکز با اشاره به دو نامه مجعول اخیرالانتشار تأکید کرد:  این گونه دست و پا زدن ضد انقلاب فراری و فتنه گران مایوس، گویای شدت استیصال آنان است و ما مطمئنیم مردم بصیر و فهیم کشورمان راه را بر این گونه توطئه‌ها خواهند بست.
 
ادله دو تحلیل‌گر سیاسی درباره کذب بودن ادعای زم
 
به گزارش خراسان، در همین رابطه عبدا... گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در کانال تلگرامی خود با اشاره به ادعاهای کذب روح ا... زم در برنامه صدای آمریکا درباره فرزند رئیس قوه قضاییه نوشت: اولاً نامه‌های سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی در  کم اهمیت ترین مطالب نیز محرمانه اند حتی اگر درخواست لوازم تحریر کرده باشد. اما در نامه‌ای که در آن تاکید بر " سری بودن"می کند نمی‌توان از طبقه بندی «محرمانه» که پایین ترین طبقه بندی در چنین تشکیلاتی است استفاده کرد. وی افزود: ثانیا هر دو نامه از یک مرکز صادر شده و نام مدیر آن "صداقت" ذکر شد اما دو امضا متفاوت دارد و فردی نیز از طرف امضا نکرده است. گنجی ادامه داد: ثالثا یک نامه ممهور به مهر مرکز صادر کننده است و دیگری فاقد مهر است.
 
اما عموماً نامه‌های درون بخشی در یک سازمان بدون مهر و داخلی محسوب می‌شوند. این تحلیل گر سیاسی در ادامه سخنانش درباره ادله کذب بودن سندهای ادعایی زم افزود: چهارم  این که در روی یک نامه در مقصد صرفاًمهر "ثبت دبیرخانه"خورده و دیگری مهر ورود "ثبت ورود به دبیرخانه اداره کل اطلاعات و عملیات" ذکر شده است که حتما یک دبیرخانه دو مهر متفاوت ورودی ندارد. علاوه بر این دبیرخانه محرمانه در هر تشکیلاتی مجزاست.این نشان می‌دهد جاعلان تاکنون کار اداری و تشکیلاتی نکرده اند.
 
در همین حال به گزارش فردا نیوز، مهدی محمدی تحلیل گر سیاسی نیز درباره ادعاهای روح ا... زم در شبکه صدای آمریکا درباره اسناد جاسوسی فرزند یکی از مسئولان کشور نوشت: بیچاره بی نوا، یک صفحه تایپی جعل کرده بود به اسم "سند" که حتی مهر طبقه بندی نداشت، بعد ادعا می‌کرد دارد سند کیس سوپر امنیتی فوق سری افشا می‌کند! وی افزود: ادعا کرد روز تشییع شهید محسن حججی فلان جا جلسه‌ای درباره این موضوع برگزار شده و در آن سردار جعفری هم حضور داشته؛ در حالی که یک جست وجوی ساده کافی است تا روشن شود فرمانده کل سپاه تمام آن روز در خوزستان بوده و سخنرانی هم کرده است!  به گزارش پارس نیوز، «روح ا... زم» که از او به عنوان گرداننده آمدنیوز یاد می‌شود، در جریان فتنه 88  از سوی نیروهای امنیتی کشور دستگیر شد و پس از آزادی به خارج از کشور رفت و با  ارتباط‌گیری با محافل ضدانقلاب نقش ارتباطی با عوامل داخل را ایفا می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل