بازدید 9188

علت حضور احمدی‌نژاد در دادگاه بقایی

کد خبر: ۷۳۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 03 October 2017
وکیل مدافع حمید بقایی معاون اجرایی رییس دولت دهم توضیحاتی را پیرامون پرونده و حضور موکلش در روز ۲۵ مهرماه در دادگاه کارکنان دولت ارایه داد.

سید علی اصغر حسینی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: موکلم در روز ۲۵ مهرماه در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری دو مجتمع کارکنان دولت حضور می‌یابد. ما درخواست علنی بودن دادگاه را داریم و حتی خود آقای بقایی شخصا لایحه ای در این خصوص به قاضی شعبه داده و درخواست علنی بودن را مطرح کرده اند. البته طبق قانون اصل بر این است که دادگاه علنی برگزار می شود و هنوز هم غیرعلنی بودن دادگاه توسط قاضی شعبه اعلام نشده است.

حسینی درباره عناوین اتهامی موکلش گفت: اتهامات موکلم همان است که دادستان محترم عنوان کردند و شکات این پرونده نهاد ریاست جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و... هستند.

وی افزود: پرونده ای که در مورد موکلم پس از آزادی ایشان تشکیل شده بود هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

حسینی درباره حضور احمدی نژاد در دادگاه موکلش نیز تصریح کرد: وکیل آقای احمدی نژاد از احتمال حضور ایشان در دادگاه سخن گفتند که یک عده به اشتباه فکر کردند آقای احمدی نژاد هم جزو اصحاب دعوا هستند، در صورتی که چنین نیست و این احتمال وجود دارد که ایشان فقط به عنوان تماشاچی و برای اطلاع از روند جلسات رسیدگی در دادگاه حاضر شوند.

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت آبادی ۱۰ مرداد سال جاری از صدور کیفرخواست ۳۰ صفحه‌ای با پنج عنوان اتهامی در مورد حمید بقایی خبر داد و گفت که این پرونده در شرف ارسال به دادگاه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل