بازدید 9089
۴

احتمال جدی سفر دنیزلی همراه فاتح تریم به تهران

کد خبر: ۷۳۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 28 September 2017
سرمربی سابق تیم پرسپولیس با تمجید از رفتار ایرانی‌ها گفت: فاتح تریم در صورت تصمیم به کار در ایران از من مشورت خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت TRTSPOR ترکیه، مصطفی دنیزلی در پلسخ به این پرسش که آیا فاتح تریم به ایران می‌رود؟ توضیح می‌دهد که باشگاه ایرانی استقلال به دنبال توافق با فاتح تریم است. نماینده باشگاه تهرانی اعلام کرد که در استانبول با این سرمربی باتجربه ملاقاتی داشته است. پیش از این در دوره‌ای باشگاه پرسپولیس هم خواهان به خدمت گرفتن فاتح تریم بود.

مصطفی دنیزلی گفت: اگر چنین اتفاقی رخ دهد با هم صحبت می‌کنیم. زندگی در آنجا عالی است. 3سال آنجا (ایران) بودم. کشوری که شرایط خاص و ویژه‌ای دارد. اگر او (فاتح تریم) تصمیم به رفتن بگیرد البته از من خواهد پرسید. اگر هم نیاز باشد با تریم به تهران می روم.من او را (فاتح تریم) در مرکز اتفاقات می‌بینم. با او صحبت می‌کنم؛ شرایط مثبت و منفی برای حضور در ایران یکسان است. فاتح تریم هم پیشنهادی از یکی از دو تیم بزرگ ایرانی دریافت کرده است.

مشورت فاتح تریم بادنیزلی درباره پیشنهاد استقلال
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آخرش هم نمیشه خود دنیزلی رو میارن ببینین کی گفتم
پولهای ملت را حیف و میل میکنید ، بعدا باید جوابگو باشید
دنیزلی همیشه درباره ایران و ایرانیا حرفای خوبی می زنه. چند بار تو برنامه های مختلف دیدمش. دمش گرم.
اقای دنیزلی از نگاهتون به ملت ایران او نهم در حالیکه در دنیا اعتبار ندارند بسیار خوشخال شدم از جنابعالی بسیار سپاسگزارم با ارزوی موفقیت برای اسکی شهیر سپور.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر