بازدید 4642
۳

چوگان به نام ایران ثبت جهانی می‌شود

کد خبر: ۷۳۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 20 September 2017
رییس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: تمام اقدامات انجام شده و تا آخر امسال چوگان به نام ایران به ثبت جهانی می‌رسد.

حسین جعفری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برگزاری بازی نمادین چوگان در میدان نقش جهان اظهار کرد: این بازی نمادین به صورت خودکفا و بدون همکاری فدراسیون برگزار شد. خوشبختانه مردم هم استقبال بسیار خوبی از این بازی به عمل آوردند.

 
 
وی ادامه داد: بازی چوگان را برای معرفی به مردم اصفهان به صورت نمادین برگزار می‌کنیم تا بتوانیم علاوه بر معرفی، فرهنگ سازی نیز شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه چوگان یک ورزش ملی با ریشه‌های ایرانی است که آن را رها کردیم و دیگران در سایه در حال به نام خود ثبت دادن این رشته ورزشی هستند، افزود: کارهای خوبی صورت گرفته و امسال نیز مسابقات بانوان را برای اولین بار در نقش جهان برگزار کردیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
یعنی هر چقدر در زمان حمید بقایی میراث فرهنگی ما در اختیار همسایگان قرار گرفت امیدوارم اون خسارات در زمان این دولت جبران شود
باید به حقوقمون برسیم
در این که چوگان یک ورزش ایرانیه شکی نیست ولی تو کشور ما وقتی میخوای بری برندی که 50 سال کار کردی ثبت بدی ، مسئول ثبت میگه 2 سال پیش یکی ثبت کرده. مدارک میبری میگی بابا بر اساس این مدارک ( نظیر جواز کسب ، برگه های تشخیص دارایی ، پرداخت ها تامین احتماعی و...* بابا بزرگ من با این برند کار می کرده و بعد پدرم و الان من . ریس محترم ثبت علایم تجاری میفرمایند برا ما مهم نیست شما چند سال کار کردی برای ما مهم کی زودتر ثبت داده. حالا وقتی اسندلال داخل کشور اینه و ثبت برند عین مسابقه ای میمونه که هر کی زودتر ثبت بده برنده است. خوب خارجی ها هم میگن هرکی زودتر ثبت داده مال اونه و قدمت و تاریخچه مهم نیست. از ماست که برماست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار