بازدید 5053

زمان معرفی گزینه پیشنهادی وزیر علوم به مجلس

کد خبر: ۷۳۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 16 September 2017
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در نیمه نخست مهرماه شاهد معرفی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت علوم خواهیم بود که افراد بسیاری می‌توانند در این امر مفید عمل کنند و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدضیاء هاشمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور مرکزی کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار وزارت علوم و نهادهای علمی وظایفی دارند که لازم است به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در این زمینه می‌توان انجام فراهم ساختن شرایط تحصیل جوانان میانمار در دانشگاه‌های ایران است که سعی داریم این امر را محقق و شرایط را برای حضور آن‌ها در کشور مهیا سازیم.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: جوانان مسلمان میانمار می‌توانند از طریق اینترنت و فضای مجازی آموزش عالی را تکمیل کنند که این مهم توسط دانشگاه پیام نور انجام خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست مهرماه شاهد معرفی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت علوم خواهیم بود که افراد بسیاری می‌توانند در این امر مفید عمل کنند و جای نگرانی وجود ندارد.

وی در پایان یادآور شد: سعی داریم دانشگاه را با جامعه و صنعت همراه سازیم و پیوند دهیم تا شاهد برطرف شدن بخشی از مسائل موجود در جامعه باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی