بازدید 5069

تقاضای کمک نظامی فرانسه از بریتانیا

نخست وزیر انگلیس پس از جلسه اضطراری در لندن گفت: قبل از رسیدن طوفان خوزه به جزائر کارائیب در پی کمک رسانی سریع به مناطق طوفان زده در جزایر ویرجین بریتانیا هستیم.
کد خبر: ۷۲۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 09 September 2017
ترزا مِی نخست وزیر انگلیس پس از جلسه اضطراری در لندن گفت، قبل از رسیدن طوفان خوزه به جزائر کارائیب در پی کمک رسانی سریع به مناطق طوفان زده در جزایر ویرجین بریتانیا هستیم.
 
به گزارش میزان به نقل از آسوشیتد پرس، وی افزود: پس از دریافت گزارش فرمانداران محلی جلسه فوری تشکیل دادیم. مِی تاکید کرد: نیروهای ارتش انگلیس شبانه روز کار می کنند تا وقفه ای در کمک رسانی ایجاد نشود.

نخست وزیر انگلیس گفت، فرانسه از ما تقاضای کمک نظامی کرده است؛ ما با مقامات آمریکایی همکاری می کنیم تا از جان شهروندان انگلیسی در فلوریدا حفاظت کنیم.

طوفان ایرما در جزایر کارائیب دست کم بیست و یک نفر را تاکنون به کشتن داده است و انتظار می رود بر شمار قربانیان افزوده شود.

خسارت های فراوانی در جزیره باربودا به بار آمده و به گفته مقام های دولتی، در حال حاضر این جزیره به سختی قابل سکونت است.

مرکز ملی طوفان آمریکا در میامی نیز از تشکیل طوفان دیگری بر فراز اقیانوس اطلس خبر داده است. سرعت بادهای این طوفان استوایی که خوزه نام دارد به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. درجه شدت طوفان خوزه به چهار افزایش یافته است که نشان از قدرت سهمگین و مخرب آن است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر