بازدید 7522
۲

توقف ساخت و ساز برج دوقلو در پاسداران

کد خبر: ۷۲۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 05 September 2017
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: با توجه به پیگیری‌های مردمی و کمیسیون معماری و شهرسازی با حکم دیوان عالی ساخت و ساز برج دوقلو در پاسداران متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، زهرا نژادبهرام در تذکرات پیش از دستور پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: بر اساس اطلاعات واصله به کمیسیون شهرسازی و معماری شورای پنجم زمینی به وسعت 3 هزار متر در منطقه 4 واقع در پاسداران، بوستان پنجم واگذار شده است.

وی افزود: این زمین که به یکی از طلبکاران شهرداری که در پروژه تونل نیایش و صدر فعالیت داشته واگذار شده است و در گذشته نیز چند بار دست به دست شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است در این زمین برج دوقلویی‌ احداث شود مردم شکایت کرده‌اند و در نهایت دیوان عالی دستور توقف ساخت و ساز در این منطقه را داده است ولی سازنده نسبت به این حکم توجهی نمی‌کند و به کار خود ادامه می‌دهد تا در نهایت با کمیسیون معماری و شهرسازی شهردار منطقه با حکم دیوان عالی دستور توقف این ساخت و ساز را می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
برج البراجه
چند وقت دیگه به کسایی که جلو پروژه رو گرفتند زنگ میزنند عینه اسپیناس شمال تهران چند طبقه خلافی چطور برطرف شد همونجوری این هم برطرف میشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار