بازدید 43633

رهبر کره شمالی و حقایقی درباره او

عده‌ای ریشه این رفتارهای خشن را کمبود اعتماد به نفس در وی توصیف کرده‌اند. یون بیونگ سی، وزیر خارجه کره جنوبی اعلام کرد کیم جونگ اون از زمان به قدرت رسیدنش در ۱۹ دسامبر۲۰۱۱ تا پایان ماه ژوئن ۲۰۱۵ اقدام به اعدام ۷۰ تن کرده است،
کد خبر: ۷۲۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 04 September 2017
کیم جونگ اون  متولد ۸ ژانویه ۱۹۸۳ یا اوایل ۱۹۸۴ در پیونگ یانگ است. رهبر جمهوری دمکراتیک خلق کره (کره شمالی)  دارای عناوین دبیر اول حزب کارگران کره، رئیس کل کمیسیون مرکزی نظامی، رئیس کل کمیسیون ملی دفاع کره شمالی، فرمانده معظم ارتش خلق کره، و عضو پرزیدیوم پلیتبوری کمیته مرکزی حزب کارگران کره است.

 به گزارش تابناک، او در ژوئیه ۲۰۱۲ میلادی به درجه ژنرال چهار ستاره ارتقاء یافته است.  اون در زمانِ به قدرت رسیدن با 33سال سن، جوان‌ترین رئیس کشور در جهان بود.
وی در قیاس با پدر و پدربزرگش رفتار خشن تری را در داخل و سیاست ستیزه جویانه‌تری را در خارج در پیش گرفته است.
تصاویر عجیب از رهبر کره شمالی

عده‌ای ریشه این رفتارهای خشن را کمبود اعتماد به نفس در وی توصیف کرده‌اند.  یون بیونگ سی، وزیر خارجه کره جنوبی اعلام کرد کیم جونگ اون از زمان به قدرت رسیدنش در ۱۹ دسامبر۲۰۱۱  تا پایان ماه ژوئن ۲۰۱۵ اقدام به اعدام ۷۰ تن کرده است، پدرش کیم جونگ ایل نیز در نخستین سال روی کار آمدنش، ۱۰ مقام را اعدام کرده بود.

طبق برخی گزارش ها کیم جونگ نام، برادر ارشد وی، در ۱۳ فوریه ۲۰۱۷ در سن ۴۵ سالگی در فرودگاه کوالالامپور مالزی به قتل رسیه است.
تصاویر عجیب از رهبر کره شمالی
کیم جونگ-اون بر خلاف پدر و پدر بزرگش رفتارهای غیررسمی و خارج از قاعده را در انظار عمومی در پیش گرفته، سربازان را در آغوش می‌کشد و در کنار آنها، و همچنین بازو به بازوی زنان در عکسها ظاهر می‌شود.
پدر و پدر بزرگ او کیم ایل سونگ هرگز در رویدادهای عمومی کنار همسرانشان ظاهر نمی‌شدند.
تصاویر عجیب از رهبر کره شمالی
اطلاعات اندکی درباره دوران کودکی کیم جون اون وجود دارد. در کره شمالی، 8 ژانویه روز تولد رهبر جدید و تعطیل اعلام شده است. با این همه، دقیقا مشخص نیست او در سال 1983 به دنیا آمده است یا 1984. مادر کیم جونگ اون هم به جای آن‌که او را «کیم» صدا زند، «ستاره صبح» خطاب‌اش می‌کرد. هنوز مشخص نیست، مادر چه از پسر دیده بود که او را چنین صدا می‌زد.
تصاویر عجیب از رهبر کره شمالی
رازها و حقایق تازه ای از دوران کودکی و نوجوانی "کیم جونگ اون"، رهبر خودکامه ی کره شمالی بدست آمده که از سوی یک روزنامه نگار اروپایی در فضای مجازی منتشر شد. "تیتوس پلاتنر"، یک گزارش نویس تحقیقی است که برای هفته نامه ی "صبح یکشنبه” در سوییس کار می کند. او در گزارشی که بر روی اینترنت و به صورت آنلاین منتشر کرد، حقایق تازه ای از زندگی گذشته رهبر فعلی کره شمالی را در اروپا و سوییس بر ملا کرده است.
تصاویر عجیب از رهبر کره شمالی
- رهبر امروز کره شمالی در دوران تحصیل در مدرسه خصوصی در سوییس کودکی خجالتی و کم حرف، ولی در عین حال عاشق موسیقی آمریکایی و بسکتبال بوده است. کیم جونگ اون تحصیل در سوییس را با شهریه حدود شانزده هزار پوند در سال و در سن یازده سالگی شروع کرد و به مدت هفت سال در سوییس اقامت داشته است. کیم به فیلم های تخیلی آمریکایی همچون پارک ژوراسیک بسیار علاقه داشته است. البته همه این اتفاقات زیر نظر محافظ شخصی کیم که خود نیز محصلی در مقطع بالاتر بوده، اتفاق افتاده است. 
بر اساس تحقیقات این روزنامه نگار سوییسی، همه الان به کیم به چشم یک دیکتاتور خطرناک نگاه می کنند، اما او در دوران کودکی یک شاگرد خجالتی بوده که لباس های شاد و مارکدار بر تن می کرده و ورزش و بازی های گروهی را بسیار دوست داشته اشت.
تصاویر عجیب از رهبر کره شمالی
او تمام سال های پس از تحصیل در اروپا را به فراگیری علوم نظامی در کره شمالی پرداخت و رفته رفته چهره ی خشنی به خود گرفت. رهبری که امروز عنوان خودکامه را یدک می کشد.
دوست وی همچنین عنوان می‌کند که کیم جونگ اون در حالی که تنها 14 سال داشت برای خود چندین محافظ داشت. وی در دوران تحصیل بسیار ساکت بود و به گونه‌ای به پیرامون خود نگاه می‌کرد که گویا از جهان متنفر بود.
تصاویر عجیب از رهبر کره شمالی
تال رپ، یکی از دوستان کیم جون اون، درباره دوران کودکی وی عنوان می‌کند: وی عاشق خواندن بود و در گروه‌های موسیقی مدرسه فعالیت داشت و فیلم‌های هالیوودی می‌دید. در میان بازیگران نیز عاشق جان تراولتا و اولیویا نیوتن جان بود. همچنین فیلم «پارک ژوراسیک» یکی از فیلم‌های مورد علاقه وی بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۵
شما هم چسبیدی به کره شمالی! اینهمه کشورهای مرفه و زیبا و قانونمند داریم از اونها هم مطلب بنویس
پسر جوان کم و رهبری کم تجربه اما بشدت مبارزگر با استعمار و زور گویی امریکا او توانست با بی اعتنایی به امریکا و متحدانش ابهت رسانه ای انها را زیر سوال ببرد و با افزایش توان اتمی و هیدروژنی کشور خود در واقع دشمنان را از حمله به کره شمالی بازدارد او پیرو رفتار پدر و پدربزرگش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
خدا شفات بده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
احسنت
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
او قدرت خود را به طریق موروثی مثل حکومت سلطنتی و بر پایه فقر و قحطی و گرسنگی مردم کشورش بدست آورده است
چیزی که برا من عجیبه اینکه که بجای اینکه ژنرالان واقعی دورور او باشند، انبوهی از کاتبان دور او حلقه زدند. حقارت یک انسان تا چه حد می تواند باشد!!!!
جمهوری دمکراتیک خلق کره (کره شمالی)!!!!!!!!!! کره شمالی و دمکراسی ؟این یعنی بزرگترین دروغ هزاره
دیوانه ای که در اخر .خیلی از مردم رو به فنا میده. دیوانه ی خطرناک
500 تا بمب 500 مگا تنی رو یک جا به همراه 100 تا بمب میکروبی و شیمیایی بریزند روشون ، همشون مثل سوسک کشته میشند ، خلاص ... همش توی نصف روز میشه کل کشورشونو 10 بار شخم زد ... اینقدر حاشیه پردازی هم لازم نیست ...
اما در اصل کشورهایی مثل کره شمالی و .... باید وجود داشته باشند تا با توسل به ترس از این احمقها ، بشه جیب یه عده احمق تر رو خالی کرد ... !!
اینا همش یه جور دسیسه و سیاست بازیه که مخصوص سیاستمداران است ....

ممنونم
خدایا مردم کره شمالی را از شر این مردک جنایتکار نجات بده.این شخص یک قاتل جانی است.
حمایت چین وروسیه , کره شمالی رو به اینجا رسونده و از اون به عنوان اهرم موازنه قدرت با آمریکا و غرب استفاده میکنند و گرنه غذای کره شمالیرو هم دیگران تامین میکنند!!! هیچ چیزی ندارد جز ارتش وسلاح!!! اما کره شمالی یک هویت دیکتاوری مشخص و یه مرام کمونیستی خاص به نام جوچه داره که لااقل اگر کاری به کارش نداشته باشی,توهمون دنیای خودش باقی میمونه,خطرناک ترین جنگ جهانی و ایدولوژی موجود جهان تفکرات جهادی و تکفیری هست,اینها نه مرز دارند نه مرام خاصی و هزاران شعبه و دیدگاه دارند و همه جا هستند!!!!!!!!
این تصاویر ادمهای کاغذ، خودکار به دست رو انگار یجایی دیدم زیاد
مردم کره شمالی لایق چنین حاکمان و اطرافیان حاکمانند
وگرنه رهبر کره شمالی شخصا هیچ قدرتی ندارد
آنچه ظلم این حکام را مستدام نگه میدارد جهل مردم و فساد اطرافیان رهبر کره است
موندم اون همه افراد که دو برابر سنش هستن هی چی مینویسن . کاغذ و قلم به دست انگار دارن تاریخ روشن و قشنک مملکت عقب مونده شون رو با افتخار می نویسن یا فرموده های رهبر دیکتاتور و ترسوشون
رفتارهای خوب قابل تقدیرورفتارهای بدقابل مزمت وسرزنش انتظارافکارعمومی جهان ومردم کره شمالی رفتارمسالمت آمیزتوام با احترام متقابل وبدورازتنش وکنترل مناسب رفتاروکنش رفتارهای تحریک آمیزهریک ازطرفین منازعه بدور ازهیجانات، اینکه رهبرکره شمالی رفتارش با مردمش بسیارصمیمی ونزدیک است قابل احترام وادامه آن توصیه می شودولی درمقابل تحرکات برخی کشورها مثل آمریکا کره شمالی وآزمایشات موجب بروزجنگ وخسارت وویرانی برای مردم ومنطقه وجهان می شودلذا نبایدرفتاررهبرکره شنالی مثل دوستی خاله خرسه باشدچرا که اولش وآخرش هیچ نتیجه مثبتی بدنبال ندارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر