بازدید 8585
۳

گزارش کره‌جنوبی ار زمین‌لرزه مصنوعی در کره‌شمالی

کد خبر: ۷۲۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 03 September 2017
چند ساعت پس از نمایش یک بمب هیدروژنی با قدرت تخریب بسیار بالا توسط کره شمالی، ارتش کره جنوبی وقوع یک زمین لرزه مصنوعی در اطراف سایت هسته ای کره شمالی را تایید کرد و ظن آن می رود کره شمالی ششمین آزمایش هسته ای خود را انجام داده باشد.

به گزارش یونهاپ خبرگزاری رسمی کره جنوبی، در همین حال ارتش کره جنوبی نیز پس از گزارش آزمایش هسته ای آشکار کره شمالی، سطح هشدار خود را افزایش داده است.
 
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی می گوید ممکن است این زمین لرزه مصنوعی به دلیل انجام ششمین آزمایش هسته ای کره شمالی به وقوع پیوسته باشد.
 
کره شمالی بامداد امروز از ساخت یک بمب هیدروژنی با قدرت تخریب بسیار بالا خبر داد و با انتشار تصاویری رهبر این کشور را حین بازدید از این بمب نشان داد.
 
به گزارش رسانه های شرق آسیا، همه اجزای این بمب هیدروژنی که می تواند در ارتفاع های بالا منفجر شود، در داخل کره شمالی ساخته شده و این کشور را قادر می سازد تا هر تعداد بمب که بخواهد تولید کند.
 
به گزارش ایرنا، کره شمالی هفته گذشته با آزمایش یک موشک بالستیک میان برد بر فراز ژاپن، تنش در منطقه را دو چندان کرد.
 
آمریکا و کره جنوبی نیز در واکنش به این آزمایش تصمیم به بازبینی معاهده ای که ساخت موشک های بالستیک را محدود می کند، گرفتند.
 
سئول قصد دارد با اصلاح این معاهده، قدرت دفاعی خود را افزایش دهد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ابتدا امریکا باعث ایجاد تنش با ترامپ دیوانه شد تابناک امریکایی شدی
این تو همه جا هست که وقتی زرد پوست به قدرت برسند پایان دنیاست. الان دارید می بینید از وقتی چین به قدرت رسیده دنیا به هم ریخته شدید.
خاک بر سر نژاد پرست خرافاتیت کنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار