بازدید 7199

انتقادات صریح یک امام جمعه از نهضت آزادی

کد خبر: ۷۲۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 01 September 2017
آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در کرج یک روز بعد از مراسم تشییع ابراهیم یزدی انتقاداتی را متوجه نهضت آزادی کرد.

به گزارش خبرآنلاین آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: قشر فرهیخته جامعه اعم از دانشجو و روحانیون باید در مقابل هنجارها بایستند و بر ارزش‌های اسلامی تأکید کنند همچنین نباید اجازه دهند کسانی که قصد دارند انقلاب را به حاشیه ببرند، موفق شوند.

وی در ادامه به برخی دستگاه‌ها که در این زمینه واداده عمل می‌کند تذکر داد و گفت: به صداوسیما عرض می‌کنیم اگر می‌خواهید از کسی به خاطر مصادیقی یاد کنید روشنگری را فراموش نکنید تا خدای‌نکرده دیگران به‌خصوص نسل جوان به بیراهه نروند. نهضت آزادی وضعیت کاملاً روشنی دارد، خیانت‌های که به‌نظام اسلامی کرده‌ کاملاً مشخص است، حال اگر نامی از کسی برده می‌شود باید همراه با روشنگری باشد، اگر نام می‌برید و تجلیل می‌کنید ولی خیانت‌ها را بازگو نمی‌کنید در ذهن مخاطب ایجاد شبهه می‌کنید این موضوع خلاف است.

خطیب نماز جمعه کرج با تأکید بر اینکه نهضت آزادی برای نظام اسلامی از همان بدو انقلاب مشکلات فراوانی ایجاد کرد، گفت: نامه‌های امام راحل در این خصوص را بخوانید. یکی از نامه‌های امام خمینی (ره) به وزیر کشور وقت است در این نامه آمده است؛ «نتیجه آنکه نهضت به‌اصطلاح آزادی و افراد آن چون موجب گمراهی بسیاری از کسانی که بی‌اطلاع از مقاصد شوم آنان هستند، می‌گردد باید با آن‌ها برخورد قاطعانه شود و نباید رسمیت داشته باشند.»

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه امام راحل به‌صراحت فرمودند که نهضت آزادی نباید رسمیت داشته باشد، خطاب به صداوسیما گفت: حال شما در چند بخش خبری به نهضت آزادی می پردازید آن‌هم بدون توضیح خیانت‌ها.

آمریکا به هر قیمتی می‌خواهد برجام را نقض کند

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مسئولان کشور نباید تحت تأثیر فشارها قرار گیرند، گفت: باید محکم و انقلابی عمل شود، مسئولان بدانند که مردم و حزب‌الله با آن‌ها خواهند بود.

وی در بخش دیگری به شیطنت‌های شیطان بزرگ اشاره کرد و گفت: آمریکا به هر قیمتی می‌خواهد برجام را نقض کند این در حالی است که باید بداند نظام اسلامی هرگز با شیطان‌صفتان سر سازش ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان