بازدید 6687

پراید به فروش پایانی رسید

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: پس از اعلام زمان توقف تولید پراید تقاضای این خودرو افزایش یافت. بنابراین طرح فروش پایانی پراید برنامه‌ریزی شده تا مصرف‌کنندگان واقعی این خودرو را خریداری کنند.
کد خبر: ۷۲۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 28 August 2017
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: پس از اعلام زمان توقف تولید پراید تقاضای این خودرو افزایش یافت. بنابراین طرح فروش پایانی پراید برنامه‌ریزی شده تا مصرف‌کنندگان واقعی این خودرو را خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، رضا تقی‌زاده امروز در نشست خبری اظهار کرد: به محض آنکه برنامه توقف تولید پراید اعلام شد، تقاضای خرید این خودرو افزایش یافت. به گونه‌ای که نمایندگی‌های فروش تا آذرماه این خودرو را پیش‌خرید کردند.

وی با بیان اینکه تقاضای خرید پراید از سوی نمایندگی‌های فروش به شدت افزایش یافت که این کار با انگیزه سرمایه‌گذاری صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: بنابراین ما فروش پراید به نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور را متوقف کرده و طرح فروش مستقیم به مصرف کنندگان نهایی را اجرایی کردیم.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: این طرح از فردا آغاز شده و بر اساس آن تنها مصرف‌کنندگان نهایی به ازای هر کد ملی امکان خرید یک دستگاه خودروی پراید را دارند تا این خودرو به دست دلالان و واسطه‌ها نرسد.

تقی‌زاده افزود: دانشجویان و طلاب، زوج‌های جوان، بازنشستگان و افراد جویای کار در اولویت خرید این خودرو در این طرح هستند. به گونه‌ای که متقاضیان از طریق اینترنتی ثبت‌نام کرده و پس از استعلام از نهادهای مربوطه خودرو تخفیف می‌یابد.

وی با بیان اینکه تولید پراید زیان‌ده بود و هر دستگاه پراید تولیدی زیان سه تا چهار میلیون تومانی دارد، اظهار کرد: بنابراین به دنبال آن هستیم که هر چه زودتر تولید پراید را متوقف و تیبا و ساینا را جایگزین آن کنیم.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: با توجه به آنکه پراید ارزان‌ترین خودروی تولیدی کشور است، بهتر است به موازات توقف تولید آن بانک‌ها تسهیلاتی را برای خرید خودروهای جایگزین که حدود ۳۰ درصد گران‌تر از پراید هستند، ارائه کنند.

تقی زاده افزود: پس از تولید آخرین دستگاه پراید تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی آن ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از پراید ارزان‌ترین خودروی موجود در بازار ایران یک خودروی چینی بود که به قیمت ۲۴ میلیون تومان عرضه می‌شد که البته کیفیت آن از پراید ۲۰ میلیون تومانی پایین‌تر بود. بنابراین تولید آن متوقف شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره دلیل قیمت ۳۸ میلیون تومانی ساینای اتوماتیک اظهار کرد: این خودرو علاوه بر برخورداری از گیربکس اتوماتیک که محصول شرکت پانچ بلژیک است، آبشن‌ها و امکانات بیشتری نسبت به مدل دنده دستی آن دارد به همین دلیل قیمت آن بالاتر است.

تقی زاده خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی نرخ سودهای مشارکت شهروندان در تولید خودرو متناسب با روابط جدید بانک مرکزی برای کاهش نرخ سود سپرده‌، کاهش خواهد یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان