بازدید 13783

معرفی ارزانترین مرجع قیمت کالای دیجیتال

کد خبر: ۷۲۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 27 August 2017
اگر به دنبال خرید ارزان لپ تاپ، گوشی، قطعات کامپیوتر و یا هر کالای دیگری در بازار آی تی و دنیای دیجیتال هستید ما به شما سایت آی تی قیمت را پیشنهاد می کنیم.

به گزارش تابناک، سایت آی تی قیمت مرجع قیمت رایانه و موبایل است که در آن میتوانید کالای دیجیتال را با بهترین خدمات و ارزانترین قیمت در بازار آی تی خرید کنید.

امروزه دیگر اکثر کاربران با رشد دنیای مجازی به خرید اینترنتی روی آورده اند و البته می‌توان گفت که خریداران قطعات کامپیوتر و گوشی، پیشتاز این دسته از کاربران هستند ولی این کاربران با توجه به نوسانات بازار کامپیوتر ایران و تغییر قیمت های کالای دیجیتال همیشه دچار سردرگمی در قیمت ها بوده اند.

سایت آی تی قیمت این مشکل را تا حد زیادی حل کرده، شاید بپرسید چگونه؟

آی تی قیمت (itgheymat.com) همانطور که از اسمش نمایان است فقط به شما قیمت میدهد و اصلا فروشنده نیست، این سایت مرجع فروشندگان رایانه و موبایل است یعنی بستری را فراهم آورده تا تعدادی زیادی فروشنده بر روی کالاهای موجود در سایت ، قیمت گذاری کرده و کاربر میتواند به دلخواه خود از هر فروشنده ای که مایل است خرید کند، هر فروشنده ای که ارزانتر فروخت یا هرکس که خدمات بهتری ارائه کرد و به همین دلیل بین فروشندگان یک رقابت بزرگ بر سر قیمت و خدمات صورت خواهد گرفت و کاربر میتواند یک لپ تاپ مناسب با بهترین قیمت و یا هر کالای دیگری را در دنیای دیجیتال با بهترین قیمت،خرید کند.

در آی تی قیمت فروشنده و خریدار، با هم سود می کنند چون هم خریدار کالای خود را ارزانتر از بازار آی تی میخرد و هم فروشنده کالاهای بیشتری را بفروش می رساند و اینجاست که دیگر واسطه ها از بین رفته و هیچ فروشنده ای نمیتواند کالایی را گران بفروشد و یا با دادن اطلاعات غلط کاربر را گمراه کند، چون تمامی اطلاعات و مشخصات فنی قطعات کامپیوتر و موبایل بصورت کاملا حرفه ای همراه با تصاویر در آی تی قیمت موجود است.

در این سایت، قیمت کالای دیجیتال به صورت لحظه ای توسط فروشندگان به کاربر اعلام میشود و هر کاربری مستقیم به سراغ فروشندگان اصلی می رود وهیچ واسطه ای در کار نیست.

اپلیکیشن آی تی قیمت نیز مدتی است با فراگیر شدن استفاده کاربران از اپلیکیشن های موبایل فعالیت خود را کاملا شبیه به سایت آی تی قیمت (itgheymat.com)آغاز کرده با این اپلیکیشن همه کاربران 24 ساعته از قیمت های بازار آی تی مطلع ند و براحتی از قیمت لپ تاپ و گوشی موبایل گرفته تا قیمت سوئیچ شبکه و پرینتر و... را می توانند مشاهده نمایند.

ضمنا برای نصب اپلیکیشن آی تی قیمت میتوانید با مراجعه به گوگل پلی یا کافه بازار این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر