بازدید 52639
۱
خبر به روز رسانی شد

مصطفی سلیمی کیست و چه سوابقی دارد؟

کد خبر: ۷۲۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 03 April 2018
 امروز صبح مصطفی سلیمی به عنوان سرپرست شهرداری تهران از سوی شورای شهر تهران، ری و تجریش انتخاب شد.
به گزارش تابناک،اخبار غیررسمی حاکی از آن است که در جلسه امروز، اعضای شورای شهر تهران ضمن بررسی استعفای «محمدعلی نجفی» و پذیرش آن، مصطفی سلیمی شهردار اسبق منطقه شش شهرداری تهران و از مدیران با سابقه این مجموعه را به عنوان شهردار موقت انتخاب کردند.
 
این در حالی است که علی اعطاء، سخنگوی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با استعفای شهردار گفت: این استعفا هنوز پذیرفته نشده‌است.
سليمی سابقه شهردار بودن در مناطق 6، 18 و 21 شهرداري تهران را در دوره مديريت محمدباقر قاليباف در پرونده خود دارد و با توجه به سوابق اجرايی برای سرپرستی شهرداری انتخاب شده است.
مسئولیت ارزشیابی و کنترل عملکرد وزارت کشور، مسئول رسیدگی به شکایات وزارت کشور و مدیر کل حراست شهرداری تهران و هیات مدیره باشگاه فرهنگی ، ورزشی پرسپولیس از جمله سمتهای قبلی او بوده است.
او علاوه بر اینکه دکترای محیط زیست دارد ، کارشناس مهندسی شیمی از دانشگاه تهران، و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی را در کارنامه ی تحصیلی خود نیزدارد.
سلیمی سابقه ی طولانی در کارهای اجرایی بخصوص در شهرداری تهران داشته است. از جمله سوابق اجرایی مصطفی سلیمی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
*مدیرکل حراست شهرداری تهران
* شهردار منطقه 18 تهران
* مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران
* شهردار منطقه 6
* شهردار منطقه 21 
 
سلیمی همچنین در فاصله تایید شهرداری محمدعلی نجفی توسط وزارت کشور برای چند روز به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شده بود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱
پس مدیر کل حراست شهرداری هم بوده؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار