بازدید 11883
۱

سلبریتی‌هایی که بالاترین درآمدها را دارند

کد خبر: ۷۲۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 14 August 2017
همین الان بیست نفر در اتاق انتظار نشسته اند. در کمترین حالت حدود 35 مریض را در روز معاینه می کند. فقط پنج روز در هفته در مطبش حضور دارد که می شود بالای 150 نفر. سه روز، صبح ها در بیمارستان عمل های جراحی انجام می دهد و هر عمل، کوچک هم که باشد چند میلیونی برایش دارد. پس جناب دکتر حداقل x میلیون و y تومان در ماه درآمد دارد!
 
به گزارش خراسان، آیا شما هم هربار به مطب یک پزشک متخصص یا دندان پزشک می روید در زمان انتظارتان از این محاسبات ذهنی برای تخمین درآمد دکتر انجام می دهید؟ لابد بعد هم که از مطب خارج می شوید و به رستوران نزدیک خانه می روید تا دو پرس غذا بخرید، تعداد مشتریان را ضرب در میانگین تعداد کوبیده ها و جوجه هایی که هر مشتری سفارش می دهد می کنید تا درآمد صاحب رستوران را حدس بزنید و بعد سرتان سوت بکشد.
 
شاید با این ضرب و تقسیم کردنِ تعداد مشتریان و محاسبه اجاره مغازه و قبض آب و برق بتوانید حدود درآمد فست فودی سر کوچه را حساب کنید اما پیش آمده که به دستمزد سلبریتی های دنیای ورزش و هنر فکر کنید؟ می توانید آن را هم تخمین بزنید؟ مبلغ قرارداد بازی برای یک تیم صاحب‌نامِ فوتبال یا ایفای نقش در یک فیلم و سریال چقدر است؟ چند صد میلیون؟ چند میلیارد؟ ماهانه است یا سالانه؟ این روزها که رقم واقعا نجـومیِ انتقال «نیـمار» به پاری‌سن‌ژرمن حسابی سر و صدا کرده، به سراغ ورزشکاران و هنرمندان معروف ایران و جهان رفته ایم تا از درآمدشان مطلع شویم. ما را همراهی کنید تا از عدد شفاف درآمد سلبریتی های خارجی و دستمزد نیمه شفاف یا غیرشفاف چهره های ایرانی باخبر شوید.

نیمار در هر دقیقه چقدر پول می‌گیرد و با پولش چه کارهایی می‌شود کرد؟
 
این روزها در هر جایی، صحبت از قرارداد عجیب نیمار با پاری‌سن‌ژرمن و پول عجیب و غریبی است که «ناصر الخلیفی» مالک قطری این تیم حاضر شد برای انتقال او به بارسا بپردازد. البته در داستان قرارداد نیمار دو رقم عجیب وجود دارد که یکی مربوط به بند آزادسازی او از بارسلوناست و با توجه به قرارداد بلندمدت این ستاره برزیلی با این تیم، 222 میلیون یورو به جیب آبی اناری‌های کاتالان ریخت. اما رقم دیگر دستمزد سالانه نیمار است که به 30 میلیون یورو می‌رسد و او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان جهان تبدیل می‌کند و پاریسی‌ها دقیقا برابر با رقم انتقالش در طول 7 سال به او دستمزد می‌دهند. از آن جا که همه‌مان تا اسم «درآمد نجومی» به گوشمان می‌خورد، ماشین حساب برمی‌داریم و شروع به حساب و ‌کتاب می‌کنیم تا بدانیم صاحب این درآمد، به ازای هر لحظه کار، چقدر دریافتی دارد و با پولی که دریافت می‌کند، چه کارهایی می‌شود کرد، کارتان را راحت کرده‌ایم و برای این که از این به بعد در بحث‌های این‌چنینی در تاکسی، اتوبوس و مهمانی‌های خانوادگی کم نیاورید، ریز آن را در اختیارتان می‌گذاریم.
 
نیمار در هر دقیقه از PSG چقدر حقوق می‌‌گیرد؟
 
نیمار پس از محاسبه و کسر مالیات، 26.8 میلیون پوند(30 میلیون یورو) از پاری‌سن‌ژرمن حقوق می‌گیرد که همین رقم او را پس از رونالدو و مسی در اروپا به سومین بازیکن پردرآمد تبدیل کرده است. بدین ترتیب او 515 هزار پوند(570هزار یورو) در هر هفته، 73571 پوند(80هزار یورو) در هر روز، 3065 پوند(3400 یورو) در هر ساعت و 51 پوند(56 یورو) در هر دقیقه حقوق می‌گیرد که رقمی نجومی محسوب می‌شود. اگر دنبال اعداد به تومان هستید باید هر کدام از این اعداد را در ۵ هزار تومان(قیمت تقریبی هرپوند) ضرب کنید. در نتیجه نیمار دقیقه‌ای 255 هزار تومان به جیب می‌زند.
 
 با پول انتقال نیمار چه تیمی می‌شد بست؟
 
با پول انتقال نیمار می‌توان یک تیم معرکه تشکیل داد. برای نمونه یک تیم بسته ایم که بیشتر بازیکنانش در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال، با این قیمت‌ها جا به جا شدند: جوردن پیکفورد (دروازه بان ساندرلند، 25 میلیون پوند)، ریکاردو رودریگز (14 میلیون پوند)، بونوچی (35 میلیون پوند)، بن عطیه (15 میلیون پوند)، دی سیلیو (10 میلیون پوند)، لوکاس بیلیا (15 میلیون پوند)، هاکان چالهان اوغلو (22 میلیون پوند)، بانگا (8 میلیون پوند)، کومان (18 میلیون پوند)، خاویرهرناندز (16 میلیون پوند) و کوادرادو (17 میلیون پوند).
 
 با پول انتقال نیمار می‌شد چه بازیکنانی داشت؟
 
بنا بر آخرین رقم انتقال بازیکنان به تیم‌های فعلی‌شان، با پول انتقال نیمار می‌شد دو بار «پوگبا» گران‌ترین بازیکن جهان قبل از ستاره برزیلی را خرید. همین طور می‌شد 2 بار «رونالدو» و «بیل» را خرید و نزدیک 40 میلیون پوند(44میلیون یورو) هم پس انداز کرد یا این که 3 بار «خامس رودریگز» را خرید، جوری که مقداری هم باقی بماند. شاید با خودتان بگویید چند سالی از انتقال این بازیکنان گذشته است و از این حیث، این مقایسه درست نیست. اما باید بگوییم در همین فصل «لوکاکو» با 100 میلیون پوند (110 میلیون یورو) آن هم با کلی آپشن درقراردادش به منچستر آمد که نصف رقم انتقال نیمار است. همین طور «آلوارو موراتا» با 58 میلیون پوند(63 میلیون یورو) از رئال مادرید به چلسی پیوست که این عدد هم یک چهارم رقم انتقال نیمار است.
 
 با پول انتقال نیمار می‌شد چه خودروهایی و چند تا خرید؟
 
برای ما ایرانی‌ها همه چیز با پراید قابل درک است؛ پس اول از همه باید بدانید که با پول انتقال نیمار می شد ۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه پراید خرید. «داچیا ساندرو» ارزان ترین خودرو در انگلیس است و حدود 5 هزار و 995 پوند(6 هزار یورو) قیمت دارد. بنابراین شما می‌توانید با درآمد نیمار، بیش از 33 هزار ساندرو بخرید. همین طور «فراری مدل ۴۸۸» در حال حاضر در بازار جهانی حدود ۱۸۲ هزار پوند(200هزار یورو) قیمت دارد؛ اگر پول انتقال نیمار در اختیارتان بود، این شانس را داشتید تا هر روز به مدت ۳ سال برای خودتان فراری بخرید و بیزنس خودرو راه بیندازید که در مجموع می‌شود ۱۰۸۹ خودرو! اگر هم خیلی ماشین‌باز هستید باید بگوییم 17 دستگاه «مک‌لارن F1» که جزو ابرخودروهای فرمول یک جهان است و کلا 106 دستگاه از آن تولید شده را می‌توان با رقم انتقال نیمار خرید!
 
 با پول انتقال نیمار می‌شد چه گوشی‌هایی و چند تا خرید؟
 
با پول قرارداد نیمار می‌شد ۳۳۲ هزار و ۲۲۰ «آیفون s7» خرید و از این گوشی پیشرفته لذت برد. ناصر الخلیفی مالک پاری‌سن‌ژرمن با این مبلغ می‌توانست حدود نیمی از جمعیت شهر دوحه را صاحب گوشی آیفون s7 کند.  اگر هضم آیفون برای‌تان سخت است، باید بگوییم با این پول می‌شد 320 هزار و 338 گوشی «+Galaxy S8» خرید که پرچم‌دار سامسونگ در سال 2017 است و اگر بخواهیم یک مقایسه جالب دیگر هم داشته باشیم، باید بدانید با این پول می شد 900 هزار پلی استیشن4 داشت!
 
 با پول انتقال نیمار می‌شد چند باشگاه لیگ برتری داشت؟
 
اگر شما بخواهید یک تیم در لیگ دسته یک خودمان داشته باشید، باید حدود 3 میلیارد تومان بپردازید. بنابراین با یک بیستم رقم انتقال نیمار می‌توان کل لیگ یکِ 18 تیمی ایران را خرید. ارزش تقریبی بازیکنان 16 تیم لیگ برتری هم بنا به ادعای «خبر آنلاین» نزدیک به 500 میلیارد تومان است که با نصف رقم انتقال نیمار می‌شود کل بازیکنان لیگ ایران را خرید. اگر دوست دارید آمار خارجی‌ها را هم داشته باشید، باید بگوییم «هادرسفیلد تاون» تیمی است که این فصل پس از عبور از مرحله پلی‌‌آف توانست مجوز حضور در لیگ برتر انگلیس را کسب کند. برای بازیکنان و کادر فنی این باشگاه ۵۲ میلیون پوند(57 میلیون یورو) هزینه شده است. با پول قرارداد نیمار می‌توان ۴ بار باشگاه هادرسفیلد تاون را خرید و به خدمت گرفت.
 
 با پول انتقال نیمار چه کارهای دیگری می‌شد کرد؟
 
هزینه ساخت یک فیلم هالیوودی پر خرج و دیدنی مثل «ورود» (Arrival)  کمتر از 50  میلیون دلار می‌شود؛ بنابراین با پول نیمار می‌شد 4 فیلم پرخرج هالیوودی ساخت که امکان بازگشت سرمایه و سودآوری در زمان کم را هم دارند. با این پول می‌شد ۱۰ جت جنگی خرید و از آن ها استفاده کرد. با 257میلیون دلار همچنین می‌توان ۲ هواپیمای مسافربری پیشرفته را به خطوط هوایی یک کشور اضافه کرد. سران پاری سن ژرمن به جای خرید نیمار می‌توانستند 224 جزیره در باهاماس بخرند تا تمام ارکان این باشگاه، مشکلی از بابت تعطیلات نداشته باشند. درادامه خریدهای لاکچری هم باید بگوییم کشتی «پاول آلن» با 41 اتاق، استخر، دو بالگرد، سالن سینما و انواع امکانات رویایی دیگر تنها 66میلیون دلار قیمت دارد و پی اس جی می‌توانست به جای نیمار، این کشتی رویایی را بخرد و 196میلیون دلار هم در خزانه خود حفظ کند.
 
 نیمار حالا حالاها گران قیمت‌ترین است
 
زمانی که «رونالدو» در سال 2009 با 83 میلیون پوند(91 میلیون یورو) از منچستر به رئال منتقل شد، به مدت 4 سال گران‌ترین بازیکن جهان بود تا این که دوباره رئالی‌ها دست به جیب شدند و در سال 2013 برای انتقال «بیل»، 85 میلیون پوند(93میلیون یورو) به تاتنهام پرداخت کردند. بیل هم دو سال این عنوان را در اختیار داشت تا این که منچستر در تابستان 2016 برای انتقال «پوگبا» 90 میلیون پوند(99 میلیون یورو) هزینه کرد. نکته‌ای که در این ارقام وجود دارد، فاصله منطقی بین اعداد است و مثلا بعد از 8 سال، فاصله گران‌ترین بازیکنان جهان از رونالدو تا پوگبا 7 میلیون پوند است. حالا پاریسی‌ها به یکباره در تابستان 2017 رکورد را به طور عجیب و غریبی شکستند و برای «نیمار» 198 میلیون پوند( 220 میلیون یورو) خرج کردند. با این شرایط به نظر می‌رسد نیمار حالا حالاها گران ترین بازیکن جهان باشد و حتی بعید است رونالدو و مسی هم در صورت انتقال‌شان به این عدد برسند.

پردرآمدترین سلبریتی‌های خارجی
 
دیوید کاپرفیلد؛ سالی 61.5 میلیون دلار
 
«دیوید کاپرفیلد»، شعبده باز معروف آمریکایی به خوبی قادر است با تردستی، حساب های بانکی اش را پر کند. او در 12 ماه گذشته 621 برنامه اجرا کرده است که بیشتر آن ها در شهر لاس وگاس بوده. کاپرفیلد تاکنون 38 بار نامزد جایزه امی (بهترین برنامه تلویزیونی) شده و 21 بار این جایزه را برده است. ثروت هنگفت به وی اجازه داده تا صاحب بزرگ ترین کلکسیون وسایل تردستی در جهان باشد. کاپرفیلد علاوه بر حساب های بانکی پر و پیمان، یک ستاره در پیاده روی هالیوود و 11 رکورد گینس هم دارد! غیب کردن مجسمه آزادی در آمریکا، رد شدن از دیوار چین، پرواز کردن و دو نیم کردن بدنش با گیوتین از جمله تردستی های معروف «دیوید کاپرفیلد» به شمار می روند.

 جی کی رولینگ؛ سالی 95 میلیون دلار
 
بدون شک «جی.کی.رولینگ»، نویسنده مجموعه کتاب های محبوب هری پاتر، یکی از پول سازترین نویسندگان دنیاست. تاکنون 450 میلیون کپی از کتاب های هری پاتر در سراسر جهان به فروش رفته که ثروتی 1.15 بیلیون دلاری برای خانم «رولینگ» به ارمغان آورده. در سال 2016 کتاب «هری پاتر و فرزند نفرین شده» از این نویسنده معروف منتشر شد که بخش هشتم از سری ماجراهای قبلی هری پاتر است. این کتاب خیلی زود به پرفروش ترین کتاب سال 2016 تبدیل شد. مبلغ حاصل از فروش 4.5 میلیون نسخه از آن به همراه سایر منافع «جی.کی.رولینگ» به واسطه نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» درآمدی معادل 95 میلیون دلار را طی یک سال برایش رقم زد.
 
 کریستیانو رونالدو؛ سالی 93 میلیون دلار
 
شما هم اگر چهار بار به عنوان بهترین فوتبالیست جهان انتخاب شده بودید، اسمتان در فهرست پردرآمدترین چهره های جهان خودنمایی می کرد. «کریستیانو رونالدو» قراردادی با رئال مادرید منعقد کرده که به واسطه آن سالانه حدود 50 میلیون دلار حقوق می گیرد. وی قرارداد مادام العمری هم با برند نایکی دارد که حدود یک بیلیون دلار ارزش دارد. برند CR7 شامل کفش، لباس زیر، عطر، شلوار جین و یک مجموعه از هتل های زنجیره ای است که باعث می شود مجموع درآمد وی در 12 ماه گذشته به 93 میلیون دلار برسد.
 
 لوبرون جیمز؛ سالی 86 میلیون دلار
 
فقط فوتبالیست ها نیستند که در فهرست پردرآمدها قرار دارند. بسکتبالیست های لیگ آمریکا هم مانند «لوبرون جیمز» در صدر این فهرست قرار می گیرند. «لوبرون جیمز» چهار بار به عنوان ارزشمندترین بازیکن NBA انتخاب شده است. دستمزد او که برای تیم «کلیولند کاوالیرز» بازی می کند، در سال های 2017-2016 معادل 31 میلیون دلار بوده است. بخش قابل توجهی از درآمد سالانه «جیمز» از شرکت در تبلیغات برندهای مشهوری مانند کوکا کولا و اینتل حاصل می شود. او هم مانند «کریستیانو رونالدو» قراردادی مادام العمر با برند نایکی  به ارزش یک بیلیون دلار امضا کرده است. علاوه بر همه این ها، بسکتبالیست مطرح آمریکایی یک شرکتِ سرگرمی به نام «اسپرینگ هیل» برای تهیه و تولید برنامه های تلویزیونی دارد!
 
 لیونل مسی؛ سالی80 میلیون دلار
 
«لیونل مسی» کمتر از رقیب سرسختش «کریستیانو رونالدو» درآمد دارد، یعنی 13 میلیون دلار کمتر! «مسی» طی آخرین قراردادش با باشگاه بارسلونای اسپانیا، سالانه 50 میلیون دلار حقوق می گیرد. او در دسامبر سال گذشته قراردادی مادام العمر با آدیداس امضا کرد، بدین معنا که بعد از بازنشستگی هم در تبلیغات این برند لوازم ورزشی حضور خواهد داشت. اما کاپیتان آرژانتین در تبلیغات دیگری برای خطوط هوایی ترکیش، محصولات ژیلت و شرکت سامسونگ هم حضور داشته است تا طی سال های مختلف رقم دستمزدش را همچنان بالا نگه دارد.
 
 دوین جانسون؛ سالی 65 میلیون دلار
 
سر تراشیده و قامت درشت، ویژگی های اصلی ظاهر وی هستند که بسیار به پیشرفت اش در هالیوود کمک کرده اند. «دوین جانسون» که در ابتدا شانس خود را در کشتی کج آزموده و به موفقیت های فراوانی هم دست یافته است، به دلیل همین ظاهر خشن و زمخت در سری فیلم های «گارد ساحلی»، «سریع و خشمگین» و «جی.آی.جو» حضور مستمری داشته است. قراردادهای پی در پی سینمایی از منابع اصلی درآمد بالای بازیگری است که در بین مردم به «صخره» معروف است. درآمد «دوین جانسون» در 12 ماه گذشته 65 میلیون دلار بوده که در نتیجه بین بازیگران هالیوودی صاحب رتبه دوم شده است.
 
 راجر فدرر؛ سالی 64 میلیون دلار
 
«راجر فدرر» در نیمه دوم سال 2016 به علت مصدومیت از ناحیه زانو قادر به حضور در زمین تنیس نبود اما سال 2017 را خیلی توفانی آغاز کرد و در فینال رقابت های اوپن استرالیا رقیب دیرینه اش، «رافائل نادال» را شکست داد. وی تاکنون قهرمان 18 دوره از رقابت های «گرند اسلم» شده است. «فدرر» در طول حرفه ورزشی اش، برنده 104 میلیون دلار جایزه ورزشی شده اما این رقم در مقابل درآمد وی از طریق حضور در تبلیغات بسیار ناچیز است. آخرین قرارداد تبلیغاتی وی مربوط به پاستای «بریلا» است که انتظار می رود در بازه 5 ساله اش حدود 40 میلیون دلار برای تنیسور سوئیسی به ارمغان بیاورد. برندهای معروفی چون نایکی، رولکس، بانک کردیت سوئیس، مرسدس و لینت، تاکنون اسپانسر فدرر بوده اند و هر کدام از این قراردادها زمانی بیش از یک دهه را شامل می شود.
 
 آدام سندلر؛ سالی 50.5 میلیون دلار
 
«آدام سندلر» در سال 2011 رکورد جایزه تمشک طلایی را شکست و نامزد دریافت 11 تمشک زرین شد. لازم به یاد آوری است که تمشک طلایی را هر سال به بدترین های دنیای سینما اهدا می کنند! اما همه این ها مانع پولدار شدن و دستمزد بالای وی نشد. با ظهور شبکه اینترنتی نتفلیکس شانس دوباره ای به «آدام سندلر» رو آورد. بینندگان این شبکه پرطرفدار، بیش از 500 میلیون ساعت، وقت برای دیدن کمدی های «سندلر» صرف کرده اند و نتفلیکس قرارداد جدیدی به ارزش 250 میلیون دلار برای ساخت 4 فیلم جدید با او به امضا رسانده است تا نام وی در فهرست سلبریتی هایی با بیشترین دستمزد، خودنمایی کند.
 
 تام کروز؛ سالی 43 میلیون دلار
 
تام کروز هنوز هم در 55 سالگی بابت پریدن از ساختمان ها و فرار کردن از آتش سوزی های بزرگ، میلیون ها دلار دستمزد می گیرد. قهرمان سری فیلم های «ماموریت غیرممکن»، در سال 2018 ششمین قسمت از این مجموعه را بر پرده سینماها خواهد داشت. امسال هم فیلم فانتزی و اکشن «مومیایی» با بازی «تام کروز» در سراسر جهان اکران شد. بخشی از درآمد «تام کروز» هم مانند سایر همکارانش از طریق شرکت در تبلیغات تجاری به دست می آید.
 
 شاهرخ خان؛ سالی 38 میلیون دلار
 
فهرست پردرآمدترین بازیگران جهان بدون حضور ستاره ای از بالیوود کامل نمی شود. سینمای هند بسیار بازیگر محور است. بیشترِ سینمادوستان هندی برای دیدن بازیگران محبوبشان به سینما می روند و در چنین شرایطی عجیب نیست که ستاره های فیلم ها دستمزدهای عجیب و غریب طلب کنند. ثروت خالص «شاهرخ خان»، 750 میلیون دلار تخمین زده شده است. دستمزد بازی در هر فیلم، حضور در تبلیغات گوناگون و سرمایه گذاری های شخصی، درآمد سالانه وی را تشکیل می دهند. «شاهرخ خان» سرمایه گذاری های فراوانی در حوزه املاک در مومبای، دبی و لندن انجام داده است. همچنین فهرست برندهایی که او در تبلیغات آن ها شرکت کرده بسیار طولانی است و نام های مطرحی چون هیوندا، پپسی و نوکیا در این فهرست به چشم می خورد.
منابع: Forbes.com - Therichest.com - Fortune.com     

پردرآمدترین چهره‌های ایرانی
 
 رضا عطاران؛ سالانه حدود یک و نیم میلیارد تومان
 
«رضا عطاران» از پول سازترین بازیگران حال حاضر سینمای ایران است. مردم برای دیدن فیلمی که «عطاران» در آن حضور دارد، تردید چندانی به خرج نمی دهند. دستمزد این چهره کمدی سینمای ایران در هاله ای از ابهام است. برخی سایت های خبری مبلغ قرارداد وی به ازای هر فیلم را 500 میلیون تومان تخمین می زنند. البته عطاران یک بار این مبلغ را تکذیب کرده است. سایت های دیگری هم درآمد سالانه وی را حدود یک و نیم میلیارد می دانند چرا که علاوه بر حقوقش برای بازی در فیلم ها، درصدی از فروش فیلم را هم از آن خود می کند که با توجه به فروش میلیاردی هر کدام از فیلم هایش این مبلغ بسیار قابل توجه خواهد بود.

 سعید معروف؛ سالانه 2 میلیارد تومان
 
«سعید معروف» از گران ترین بازیکنان والیبال در سطح جهان به شمار می رود. کاپیتان تیم ملی طی دوران حرفه ای اش عناوینی همچون «بهترین پاسور لیگ جهانی» و «ارزشمندترین بازیکن قهرمانی آسیا» را به نام خود ثبت کرده است. قرارداد «معروف» با تیم «زنیت کازان» روسیه در اواخر سال 2014 ارزشی معادل یک میلیون یورو داشت. او پس از جدایی از تیم کازان به کشور بازگشت تا کارش را در لیگ والیبال ایران ادامه بدهد. دستمزد «معروف» برای بازی در لیگ ایران نزدیک به 2 میلیارد تومان تخمین زده می شود.
 
 شهاب حسینی؛ سالانه یک میلیارد و 200 میلیون تومان
 
«شهاب حسینی» سال هاست که چهره مطرحی در سینمای ایران است و دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره کن او را به چهره ای جهانی تبدیل کرد. بدون شک این جایزه تاثیر قابل توجهی در رقم دستمزد وی داشته است. در بیشتر سایت های خبری، میزان قرارداد وی برای حضور در سریال شهرزاد 120 میلیون تومان در ماه مطرح شده است که برای 10 ماه تصویربرداری به رقمی معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان می رسد. البته خود «شهاب حسینی»، تهیه کنندگان یا کارگردان سریال، این رقم را به صورت رسمی تایید نکرده اند.
 
 ترانه علیدوستی؛ سالانه 900 میلیون تومان
 
«ترانه علیدوستی» از زمان آغاز کار حرفه ای اش بسیار در انتخاب های خود حساس بوده اما در عین حال هیچ وقت هم به مدت طولانی بیکار نمانده است. «علیدوستی» برای بازی در سریال شهرزاد با وجود آن که قهرمان اصلی داستان است، ظاهرا مبلغی کمتر از همبازی اش، «شهاب حسینی»، دریافت می کند. گمانه زنان اینترنتی رقم دستمزد وی را ماهانه 90 میلیون تومان اعلام کرده اند. به عبارت بهتر، خانم بازیگر 900 میلیون تومان برای فصل اول این سریال دریافت کرده است. همچنین بعضی ها رقم قرارداد ترانه علیدوستی برای هر فیلم را 250 میلیون تومان برآورد می کنند.

منابع: دنیای اقتصاد - مووی مگ - جام جم آنلاین


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
این یعنی چه اگر شما هم بجای این مقایسه فکر دیگری می کردید چه که نمی شد کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر