بازدید 15220

مرد افغان همسرش را آنقدر با شیلنگ زد تا جان داد

کد خبر: ۷۱۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 30 July 2017
سوم آذر ماه سال 94 مأموران کلانتری بازار تهران از قتل زن 32 ساله در خیابان پرده‌ فروشان با خبر شدند.

به گزارش روزنامه ایران، ساعتی بعد نیز کارآگاهان به همراه بازپرس کشیک قتل پایتخت با اطلاع ازماجرا راهی خانه مورد نظرشده و با جسد زن افغان روبه‌رو شدند.‌

تیم جنایی درتحقیقات پی بردند شوهر این زن پس از فرار از صحنه قتل به یکی از آشنایان گفته چون همسرش به حرف‌هایش گوش نداده، دست و پای او را بسته و با شیلنگ کتکش ‌زده که به مرگ او منجر شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای دستگیری‌ حسن- متهم - ادامه یافت تا اینکه چند روز بعد ‌دستگیر شد و پس از اعتراف به قتل همسر جوانش صحنه واقعه را هم بازسازی کرد.

جلسه محاکمه این جوان افغان صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و مستشاری قاضی اسلامی برگزار شد که پس ازبیان کیفرخواست، خانواده مقتول برای دامادشان درخواست قصاص کردند.

متهم به قتل زمانی که در برابر قضات ایستاد، گفت: «گمان می‌کردم همسرم با یکی از کسبه محل ارتباط پنهانی دارد و به من خیانت می‌کند. اما هر بار که از او در این باره پرسیدم انکار کرد. من هم ازشدت بدبینی وشک، شکنجه‌اش دادم که زیر کتک‌هایم به دوستی پنهانی با مرد غریبه اعتراف کرد. با شنیدن این حرف‌ها تصمیم گرفتم همسرم را تنبیه کنم تا دست از کارهایش بردارد. به همین خاطر دست و پایش را بستم و با شیلنگ به جانش افتادم که حالش بد شد. همان موقع طناب را از دست و پایش بازکردم و به اورژانس زنگ زدم. امدادگران وقتی معاینه‌اش کردند گفتند او مرده است، من هم از ترس فرار کردم. حالا هم درخواست عفو و بخشش دارم.»

پس از پایان جلسه دادگاه، قضات وارد شور شدند تا رأی خود را درباره متهم به قتل صادر کنند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳۰
به همین خاطر دست و پایش را بستم و با شیلنگ به جانش افتادم که حالش بد شد. همان موقع طناب را از دست و پایش بازکردم و به اورژانس زنگ زدم. امدادگران وقتی معاینه‌اش کردند گفتند او مرده است، من هم از ترس فرار کردم. حالا هم درخواست عفو و بخشش دارم.»
به همين راحتي....
به نظر من اگه قاضي راي دهد تا دست و پاي قاتل را بسته و خانواده مقتول انقدر با شيلنگ بزننش تا او نيز جان دهد عدالت رعايت شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
اگر موضوع خیانت درست باشد چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
خودشو هم الان ببندی با شلنگ شکنجش کنی به ارتباط با 10 تا مرد غریبه اعتراف می کنه. زیر شکنجه ادم به همه کار کرده و نکرده اعتراف می کنه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
جناب ناشناس شماره 1 : یعنی اگر موضوع خیانت باشد باید اینقدر یک نفر را با شلنگ کتک زد تا بمیرد ؟ عصر حجر است ؟!!! قاضی و دادگاه و هزار تا چیز دیگه برای چی توی این مملکت بنا شده ؟ برای اینکه من هر وقت دلم خواست با هر زنی رابطه داشته باشم ولی زن اگر متهم شد با شلنگ کشته شود ؟!؟؟!
باید دست و پای این مردک عقب مونده رو با طناب بست و اونقدر با شلنگ زدش تا به گندکاری های زندگیش از زمان نوزادی به بعد اعتراف کنه.مگه آدم تا اینقدر نفهم و عقب مونده میشه.جون یه زن بدبخت رو گرفت به خاطر اقرار به ارتباط پنهانی و خیانت که البته تحت شکنجه و مشت و لگد اقرار کرد؟؟؟
من هم از ترس فرار کردم. حالا هم درخواست عفو و بخشش دارم.»
خیلی صریح و منطقی. گویا ااین مردک اینجا را هم استان بامیان در نظر گرفته که آدک کشته، حالا هم طلب لخشش داره.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
البته که در شرایط کنونی ایران کم از بامیان نیست
این همه خبرهای تجاوز و قتل و دزدی را نمی بینی
اونم توسط سابقه دارهای آزادشده
دراین مملکت اتفاق خیلی عجیبی نیست !
درخواست عفو و بخشش داری پدر سوخته
باید با همون شیلنگ اینقدر بزننت که بخار از بدنت بلند بشه نسناس
تمام مردانی که همسرشان را می کشند بدون استثنا ، به آنها تهمتهای ناموسی هم می زنند قاضی باید عاقل باشد .
مردم ایران بدبختی کم دارند اینا هم روش
یعنی اورژانس متوجه نشده که اون شخص با شکنجه فوت کرده چرا همون لحظه به پلیس اطلاع نداده و گذاشتن به راحتی فرار کنه
بله بازم ببخشیدش تا دوباره بره یه نفر دیگه رو بکشه
حالا اشکال نداره هموطن... زن بعدیت یاد میگیره حرف شنو باشه... آفرین
خوب احمق طلاق و خلاص,براستی که فرهنگ جامد و بسته بعضی از جوامع چه فجایعی که نمی آفریند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
"طلاق و خلاص"؟؟
سالهایی رو که با یک زن خیانت کار از دست داد چه می شود؟
خنده دار هست تقاضاي عفو بخشش داره اين همه كار به اصطلاح فرهنگي خروجيش شده اين تجاوز،كوك آزاري،قتل،دزدي،و...ديگه از ايرانمان فقط اسمي مانده
این جور آدمها ببخشید حیوانات رو باید با روش خودشون ، اعدامشون کرد .. باید اینقدر با شلنگ بزننش تا بمیره
من نمیگم حقش اعدامه ، اما حداقل باید حبس ابد بشه.
چون کسی که کشته شده زن بوده لذا اعدام نمیشه مگر اینکه نصف دیه اشو خانواده اش پرداخت کنن تا شاید اعدامش کنن. که اگه پول داشتن زندگیشون این نبود . اگه ایرانی بوده که از بدبختی به این افغانی رضایت داده و اگه افغان باشه که تکلیفش معلومه . در هر صورت اتفاق خاصی براش نمیوفته. چیزی که این وسط بی مقداره . جان یک زن هست. متاسفانه.
عوضی
البته بعید هم نیست که خانواده زن نگون به دلیل فقر مالی و عدم توان تامین مابه التفاوت دیه زن و مرد، با گرفتن نصف دیه رضایت داده و تمام نسخه های دوستان بالا نقش بر اب بشه. کما اینکه مشابه اون رو بارها دیدیم و خوندیم
مردیکه اگه تو هم خیانت می کردی اینطوری وحشیانه شکنجه می شدی یا اشکالی نداشت
مسئولان چرا تصمیم قاطعی نمیگیرند که بر اساس آن هیچ زن ایرانی نتواند با افغانی ازدواج کند!؟؟
حیووون
طرف مرتکب قتل شده آنهم زیر شکنجه بعد برای فرار می گوید خیانت...یک عده مثل خودش هم برایش دلسوزی می کنند سالهایی که در اثر خیانت زنش از دست داده یا اگر زنش خیانت کرده! یعنی می تواند قتل کند شکنجه کند ولی نمی تواند دروغ بگوید یا اگر واقعا زن خیانتکار بوده(مثل همیشه!) بای طلاق حق داشته زیر شکنجه زنش را بکشد. وقتی نظرات را می خوانم تعداد زیادی قاتل بالفطره و شکنجه گر بدون حس انسانیت می بینم. همه هم خیالشان راحت است که قاتل و شکنجه گر و متجاوز به زن در این مملکت مجازات نمی شوند مگر با دریافت چند ده میلیون تومان!
عجب مردیکه چرمنگی بوده!
این قدر با شیلنگ باید بزنند تو سرش که کارهای بچگی هاش یادش بیاد ...
لين مطلب مربوط به 94 است الان 96 است. متوجه نشدم. چرا الان خبر داده شده مگه همون موقع كشف نشده بو. مگه تازه محاكمه شده؟
آمار جرم و جنایت توسط افغان ها بسیار بالا است حتی در خود افغانستان.
این مردک رذل را باید به اشد مجازات رساند، همه ی آن کسانیکه با همسران خود مسئله دارند بدانند در بدترین حالت ممکن، عاقلانه ترین راه حل، طلاق است ولاغیر؛ با طلاق خودتان را از شرّ مصائب بیشمار و قصاص رهایی دهید.
این وقایع را پیگیری کنید تا برایتان درس و تجربه ارزشمند باشد.
این مردک اگر بر فرض دُرست بودن تصورتش، همسرش را طلاق میداد اکنون با خیال آسوده پی زندگی خودش میرفت و چه بسا همسری شایسته تر از زن سابقش نصیب او می شد اما اکنون باید منتظر اعدام و مسافرت زود هنگام از این جهان باشد.
کاری نکنید که پشیمانی به بار بیاورد..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر