بازدید 4468
۶

مشکل اصلی بازار گوشت

کد خبر: ۷۱۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 29 July 2017
یک تامین کننده گوشت و دام با بیان اینکه مشکل اصلی بازار گوشت مربوط به نابسامانی سیستم قصابی است، گفت: در حال حاضر این سیستم برای بازار گوشت تعیین تکلیف می کند.

به گزارش مهر، منصور پوریان با انتقاد از مباحث مطرح شده درباره کیفیت گوشت های وارداتی، اظهار داشت: گوشت های وارداتی مخصوصا آن بخش که از اوراسیا وارد می شود از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه هم اکنون روزانه ٣٠ الی ٤٠ تن گوشت وارد بازار می شود، افزود: مباحث مطرح شده مبنی بر کمبود گوشت و دام در بازار صحت ندارد و مشکل اصلی بازار گوشت نا بسامانی سیستم قصابی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حلقه تاثیرگذار اصلی بر بازار گوشت، سیستم قصابی است؛ علی رغم تمام اقداماتی که برای ساماندهی بازار گوشت انجام می شود، تبلیغات و شعارهایی که این سیستم در جهت کمبود دام و گوشت سر می دهد، باعث می شود نا بسامانی در بازار باقی بماند و گرانی جولان دهد.

پوریان اضافه کرد: متاسفانه مردم ما طبق عادت بیشتر از قصابی ها خرید می کنند و کمتر سراغ فروشگاه های زنجیره ای می روند.

وی ضمن انتقاد شدید از مباحث مطرح شده درباره کمبود دام داخلی گفت: دام داخلی در حال حاضر خیلی زیاد است و ما تولیدکنندگان حاضریم آن را به قیمت ٣٤ تا ٣٥ هزار تومان تحویل دهیم.

این تولید کننده گوشت تصریح کرد: مشکل ما کمبود دام و لاشه نیست؛ حتی تمام لاشه هایی را هم که وارد می کنیم مصرف نمی شوند بحث ما در حال حاضر همین سیستم توزیع و قصابی است که باید ساماندهی شود.

پوریان تاکید کرد: هم اکنون این سیستم قصابی است که برای بازار گوشت کشور تعیین تکلیف می کند.

وی همچنین با بیان اینکه تولید کنندگان شرایط خوبی ندارند، افزود: قیمت تمام شده تولید بالا رفته و تولیدکنندگان ما متاسفانه شرایط مناسبی ندارند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
فعلا همه دام ها رو نگه داشتن برای عید قربان و بازگشت حاجی ها .
کلا تمام سیستم های توزیع مشکل دارند ، سیستم توزیع میوه و تره بار ، توزیع و تنظیم بازار پیاز
سیستم توزیع بار ترافیک و ساماندهی تولید خودرو ، سیستم روشنایی و مصرف انرژی ، سیستم مصرف بنزین ، سیستم تولید مسکن و توزیع منازل خالی به افراد متقاضی مسکن و ...
2
آقا تمام شد. ای ول. تمام مشکلات ما حل شد فقط موند گوشت. که ایشاا.. گوشت هم حل بشه دیگه بزن بریم.
مشکل چند تا قصابی؟؟؟؟ جالبه.
مشکل سیستم دلالی در کشور چیزی به نام سیستم توزیع وجود نداره
گرانی گوشت ناشی از افزایش صادرات گوسفند به کشورهای همجواره. چراغی که به خونه رواست، به همسایه حرامه. متاسفانه مسوولین مملکت تنها چیزی که براشون مهم نیست، مردم کشور خودشونه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان