بازدید 13853

شایعه رؤیت بشقاب پرنده در آسمان اردبیل

کد خبر: ۷۱۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 28 July 2017
مدیر انجمن نجوم اهواز گفت: رویت بشقاب پرنده در آسمان اردبیل که این روزها شایعه شده اشتباه است؛ این شی نورانی آن چیزی نیست که شایعه شده است.

به گزارش مهر، خسرو جعفری زاده اظهار داشت: چند روزی می شود که خبر رویت بشقاب پرنده در آسمان اردبیل شایعه شده است؛ این موضوع صحیح نیست و شایعه شده است.

 
 
وی با بیان اینکه این شایعه با عنوان «این بار نوری عجیب به نام بشقاب پرنده در آسمان اردبیل» انتشار یافته است، افزود: اینگونه خبرهای بی پایه و اساس و بدون کارشناسی در فضای مجازی، نشان از ضعف علمی و فرهنگی برخی از افراد سودجو در جامعه دارد.

این کارشناس نجوم با اشاره به این شیء خاطر نشان کرد: بشقاب پرنده ای در کار نیست و این موضوع کاملا تکذیب شده است؛ بررسی‌های انجام شده نشانی از موجود یا جسمی عجیب در این تصویر نمی دهد و امیدواریم کمتر شاهد اینگونه جو سازی‌های بی پایه و اساس در کشور باشیم.

مدیر انجمن نجوم اهواز گفت: این شی که در تصاویر است شباهت زیادی به سیاره مشتری دارد که این شب ها به راحتی  با چشم غیر مسلح قابل رصد است. البته در برخی مواقع عبور ایستگاه فضایی بین المللی در آسمان شب آن هم با درخشندگی بسیار زیاد ممکن است مردم را به اشتباه بیندازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر