بازدید 8135
۱

یک کشته و ۲ مصدوم در تعقیب‌وگریز پلیس در اسفراین

کد خبر: ۷۰۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 07 July 2017
رئیس پلیس راهور خراسان شمالی از کشته شدن یک عابر پیاده و مصدوم شدن دو نفر بر اثر تعقیب و گریز پلیس در شهرستان اسفراین خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار بابیان اینکه این حادثه ساعت ۲۱ و ۵۹ دقیقه شامگاه پنج‌شنبه در خیابان شاهد اسفراین رخ داده است، اظهار کرد: خودرو پلیس به هنگام مأموریت و تعقیب خودرو ۴۰۵ به علت سرعت‌بالا، وارد پیاده‌رو شده و با سه نوجوان برخورد و درنهایت منجر به کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر می‌شود.
 
 

سرهنگ اسپیدکار افزود: دو مصدوم به علت جراحت به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین درباره علت این حادثه گفت: شامگاه گذشته در پی درگیری بین چند نفر، مأموران انتظامی در محل حاضر شدند، اما افراد با دیدن پلیس با خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به فرار و با موتورسیکلت برخورد می‌کنند.

سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: پس از فرار ضاربان به‌وسیله خودرو ۴۰۵، مأموران انتظامی اقدام به تعقیب و گریز می‌کنند که به علت سرعت‌بالا کنترل خود را ازدست‌داده و با سه نوجوان برخورد و درنهایت منجر به کشته شدن یکی از آن‌ها می‌شود.

وی بابیان اینکه به علت این تصادف ضاربان فرار کرده‌اند، افزود: مأموران انتظامی با به‌کارگیری تمام توان خود به‌زودی این ضاربان را دستگیر خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱
فقط ضاربان مهم هستند....؟؟؟

پس جوانی که کشته شده چی؟؟؟؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی