بازدید 6424
۱

واکنش فغانی به بگومگویش با کریس رونالدو!

کد خبر: ۷۰۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 04 July 2017
فغانی داور برجسته ایرانی در مورد اینکه برخورد او با بازیکنانی مثل رونالدو و سانچز در ایران حاشیه‌های زیادی به وجود آورده بود، گفت: دوستان در سایت‌ها تیترهایی می‌دادند که به آن عادت داریم هر چند به ما لطف دارند و این صحبت‌ها و دلخوری‌ها می‌گذرد اما مثل تیم‌ها که در تمام زمینه‌ها آنالیزور دارند از سوی فیفا در بخش داوری هم در همه زمینه‌ها آنالیز انجام شده و حتی یک مربی ایتالیایی آنالیز تیم‌ها و رفتار بازیکنان را با جزئیاتش به داوران ارائه می‌دهد و ما با آمادگی کامل به زمین می‌رویم. 

به گزارش تابناک ورزشی، وی افزود:‌ اتفاقا معتقدم قضاوت برای تیم‌های اروپایی راحت است. به طور مثال برای آلمان‌ها چون هر تیم کار خودش را می‌کند و ما باید در تمام امور از آلمان‌ها درس بگیریم. از سوی دیگر آمریکایی‌ها پرخاشگر هستند و این رفتار سفت و سخت ما با آنها با توجه به توصیه‌های اسفندیار بهارمست کارشناسی داوری ایرانی بود هر چند که در حد برخورد بود و توهین و بی‌احترامی در کار نبود.

فغانی تاکید کرد: برخی تیم‌ها از داوری نفع می برند و برخی هم ضرر می کنند، اما همیشه تیمی که ضرر می کند، فریاد اعتراض سر می داد، دقیقا مثل شما هم خبرنگاران که یا استقلالی هستید و پرسپولیسی.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این بابا واسه جلب توجه، با ستارگان تیم ها خودشو درگیر میکنه ، البته شگردشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی