بازدید 7804
۱

خلبانی؛ شغل مخفی پادشاه هلند

کد خبر: ۶۹۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 21 May 2017
پادشاه هلند از شغل مخفی و محرمانه خود که حتی بعد از به تخت نشستن هم آن را انجام می‌دهد،‌ پرده برداشت که حتی خانواده‌اش هم از آن مطلع نبودند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز، ویلم الکساندر، پادشاه هلند به عنوان کمک خلبان در شرکت هواپیمایی "کی ال ام" هلند به مدت ۲۱ سال کار می‌کرده که حتی بعد از به تخت نشستن هم این کار را ادامه می‌دهد.خلبانی که پادشاه هلند از کار درآمد.
 
در حال حاضر نیز پادشاه هلند ماهانه در دو پرواز برای این شرکت هواپیمایی شرکت می‌کند بدون اینکه هیچ یک از مسافران از حضور پادشاه کشورشان در پروازها مطلع شوند. به رغم اینکه صدای او را درباره اعلام شرایط جوی و زمان فرود آمدن هواپیما می‌شنوند.پادشاه هلند هواپیمای متوسط "فوکو" را که ثروتمندان و افراد معروف از آن استفاده می‌کنند، هدایت می‌کند و گواهینامه خلبانی جنگنده هم دارد. او در حال حاضر در حال  آموزش دوره خلبانی روی هواپیماهای عظیم الجثه مثل بوئینگ ۷۳۷ است. الکساندر در سال ۲۰۱۳ بر تخت سلطنت نشست و ۵۰ ساله است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
آفرین به ایشان که علارغم اینکه رییس یک کشور پیشرفته است باز هم دست از کار کردن نمی کشد. جهان سوم چند سال دیگه باید طی کنه تا به این حد از تواضع برسه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی