بازدید 4860

تبریک امام جمعه اهل سنت زاهدان به روحانی

کد خبر: ۶۹۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 21 May 2017
مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان با صدور پیامی انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور کشورمان را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا در متن پیام مولوی عبدالحمید آمده است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

برادر گرامی و ارجمند جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

اعتماد مجدد ملت شریف و آگاه ایران به جنابعالی و کسب این افتخار بزرگ و کم‌نظیر را به حضرت‌عالی و رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت می‌گویم.

ملت رشید و عزیزمان که بیداری، بلوغ سیاسی و تشخیص درست خودش را به جهانیان نشان داد و به ندای رهبری و سایر دلسوزان لبیک گفت و با ایجاد حماسه‌ای دیگر همه را به حیرت انداخت، شایسته‌ی تقدیر و تبریک است.

جناب آقای دکتر روحانی!

ملت بزرگ ایران، اعم از زن و مرد، پیر و جوان، شیعه و سنی در صف‌های طولانی و فشرده با وحدت و هم‌دلی و امید به آینده به صحنه آمدند. پیام حضور حماسی‌ ملت واضح بود؛ ملت ایران که متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون است، در حقیقت یک ملت است و دو ملت نیست. مردم بار دیگر تأکید کردند تبعیض و نابرابری به‌خاطر اعتقاد که مربوط به شخص و خدای اوست و یا براساس قومیت و زبان که یکی از نشانه‌های قدرت الهی است، برخلاف دین اسلام، قانون، منافع ملی و مصالح کشور عزیزمان است. افرادی که بین ملت تفاوت قائل می‌شوند، خیرخواه ملت شریف ما نیستند و در دید سیاسی دچار مشکل شده‌اند.

بر جنابعالی پوشیده نیست که نگاه‌های قومی و مذهبی برای وحدت و امنیت ملی بسیار خطرناک است. کشورهای بحران‌زده‌ی خاورمیانه را همین نگاه‌های قومی و مذهبی به تباهی و نابودی کشانده است. شعار «وحدت» بدون پشتوانه‌ی عملی تأثیرش را از دست داده است و وقت عمل فرا رسیده است.

ملت بزرگ ایران که مانند سیل خروشان به صحنه آمد، در اجرای کامل قانون اساسی و ایستادگی در مقابل لایه‌های فشار از جنابعالی حمایت خواهند کرد. البته تداوم حضور گسترده ملت در صحنه، نیازمند اجرای عدالت و رسیدگی یکسان به خواسته‌های قانونی و برحق ملت است؛ برای تحقق این مهم بر نصرت‌های الهی و حمایت‌های ملت اعتماد نمایید؛ «يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَسْبُكَ اللَّـهُ وَمَنِ اتَّبَعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ».

عبدالحمید
 
امام جمعه اهل سنت زاهدان»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان