بازدید 5941
۶
محمد بهشتی:

شرکت نکردن در انتخابات، اقدامی غیرمشروع است

کد خبر: ۶۹۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 14 May 2017
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری تاکید کرد: باید همه کسانی که از اهمیت شرکت در انتخابات مطلع هستند به کسانی که نمی‌دانند بگویند، تا آن‌ها نیز راغب به این کار شوند.

به گزارش ایسنا، «سید محمد بهشتی» با تاکید بر این‌که باید روی شرکت حداکثری مردم در انتخابات پافشاری شود، بیان کرد: شرکت نکردن در انتخابات یک نوع اقدام فاقد مشروعیت است، تا امروز عمدتا سلطنت‌طلبان، طرفداران منافقان و تلویحا طرفداران آقای احمدی‌نژاد گفته‌اند در انتخابات شرکت نمی‌کنند؛ از سوی دیگر ممکن است برخی افرادی که در این مسئله مهمِ سیاسی شرکت نمی‌کنند، بگویند ما از هیچ‌کدام پیروی نمی‌کنیم؛ اما آن سه گروه این افراد را به عنوان لشکر خود می‌دانند، بنابراین یک کار غیرمشروع انجام می‌دهیم.

او با بیان این‌ که افرادی که برای نشان دادن اعتراض خود قصد دارند در انتخابات شرکت نکنند، گفت: باید دید آن‌ها به چه اعتراض می‌کنند و برای اعتراض کردن به این روش آیا نتیجه‌ای به دست می‌آورند؟

بهشتی افزود:‌ در طول دهه‌های گذشته در همه جای دنیا شاهد بودیم که به بهانه اعتراض در انتخابات شرکت نکردند، اما معتقدم این کار همیشه آب را بر آسیاب کسانی که نباید، ریخته است.

او درباره وعده‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری نیز اظهار کرد: اگر به وعده‌ها نگاه نکنیم، باید به کارنامه نگاه کنیم. شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری دولت دوازدهم، کارنامه دارند و هر کدام عملکردی داشته‌اند، توصیه می‌کنم به جای نگاه کردن به شعارها به کارنامه این نامزدها توجه کنید.

وی افزود: اساس منافع ملی است، باید برای این منافع ملی، فقط تهدیدها و راه‌حل‌ها را بررسی کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۶
روحانی 22 میلیون حالا کم تر یا بیشتر
رئیسی 14 میلیون حالا کمتر یا بیشتر
قالیباف 3 میلیون حالا کمتر یا بیشتر

جالب رای 4درصدی قالیباف خواهد بود
طبق كدوم قانون غير مشروعه؟ قانوناً هركسي حق داره راي بده يا نده
میگن بازداشتی بوده درسته؟
من خودم طرفدار هیچ گروه و جریان خاصی نیستم و در انتخابات هم شرکت نمیکنم.پس خواهشا همه رو به یک چشم نبینید
شما چقدر خوبی !!!!!!!!!!
تو سنگ خودت را به سینه میزنی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل