بازدید 4274

انتقال جسد یک کوهنورد از ارتفاعات علی آباد کتول

کد خبر: ۶۹۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 06 May 2017
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: پس از 12 ساعت تلاش نفس گیر و طاقت فرسای نیروهایی امدادی این جمعیت، جسد کوهنوردی که به اعماق دره روستای شفیع آباد شهرستان علی آباد کتول سقوط کرده بود، به بیرون انتقال یافت.

به گزارش ایسنا، حسین احمدی اظهار کرد: عصر روز گذشته گزارشی مبنی بر سقوط فردی کوهنورد از آبشار روستای شفیع آباد به عمق دره کوههای این روستا به کشیک امداد و نجات استان گلستان اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به طولانی بودن و صعب العبور بودن منطقه و شرایط خاص جغرافیایی محل حادثه، بلافاصله تیم‌های عملیاتی متخصص کوهستان با تجهیزات و امکانات کامل تخصصی به منطقه اعزام شدند.

احمدی ادامه داد: نیروهای امدادی پس از طی مسافت زیاد و ایجاد کارگاه‌های خاص عملیات کوهستان، بامداد امروز بعد از 12 ساعت جست و جو پیکر کوهنورد مذکور را از عمق دره خارج و جهت اقدامات بعدی تحویل مقامات قضایی و انتظامی مستقر در محل کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد 24 نفر از عوامل امدادی جمعیت هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس و 3 دستگاه خودروی کمک دار به همراه 7 نفر از نیروهای مردمی و یک راس چهارپا جهت انتقال جسد، شرکت داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان