بازدید 7423

ادعای منصوریان: قانون‌شکنی پرسپولیس

پاسخ برانکو در حالی است که از قرارداد باقری با استقلال یک سال دیگر باقی مانده و طبق قانون فیفا هم پرسپولیس نمی‌توانسته با این بازیکن مذاکره کند و کار انجام شده غیرقانونی بوده.
کد خبر: ۶۸۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸ 15 April 2017
سرمربی استقلال در ادعایی جنجالی از مذاکره پنهانی پرسپولیس با فرشید باقری انتقاد کرد.ادعایی که از طرف برانکو رد نشد اما سرمربی پرسپولیس درباره قوانین توضیحاتی را به طور غیرمستقیم برای منصوریان توضیح داد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس این که شخصا با باقری مذاکره کرده را تکذیب کرد اما سربسته گفت که از طرف باشگاه احتمالا با این بازکن صحبت‌هایی شده. سرمربی پرسپولیس گفت که طبق قانون فیفا شش ماه قبل از پایان قرارداد بازیکنان می‌توانند با دیگر باشگاه‌ها مذاکره کنند و اینگونه مذاکره پرسپولیس با باقری را توجیه کرد. این پاسخ برانکو در حالی است که از قرارداد باقری با استقلال یک سال دیگر باقی مانده و طبق قانون فیفا هم پرسپولیس نمی‌توانسته با این بازیکن مذاکره کند و کار انجام شده غیرقانونی بوده.
 
منصوریان و برانکو در سال ابتدایی حضور علیمنصور روی نیمکت آبی‌ها تنش‌هایی را حول چند بازیکن تجربه کردند که در نهایت بازیکنانی مثل کاوه رضایی، فرشید باقری و کنعانی زادگان به استقلال پیوستند و سروش رفیعی هم در نیم فصل راهی پرسپولیس شد. گویا راند بعد مبارزه این دو سرمربی هم از حالا شروع شده و باید منتظر واکنش‌های بیشتری در روزها و هفته‌های آینده باشیم.
ادعای منصوریان: قانون‌شکنی پرسپولیس 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر