بازدید 3523

آخرین وضعیت توزیع شکر، کره و روغن

کد خبر: ۶۷۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 19 March 2017
معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ هزارتن برنج تنظیم بازاری در کشور توزیع شده است، گفت: توزیع کالاهای اساسی بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش مهر، حسن عباسی معروفان درباره آخرین وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی در آستانه شب عید، اظهارداشت: ذخایر ما در زمینه کالاهای اساسی حتی از میزان نیاز نیز اندکی بیشتر است و توزیع به اندازه کافی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع تنظیم بازاری کالاهای اساسی از اول بهمن ماه آغاز شده است، افزود: این توزیع بدون وقفه تا امروز انجام شده و همچنان ادامه دارد.

معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: هم اکنون آرامش کاملی بر بازار برنج، شکر، روغن، کره و آرد و نان حاکم است.

معروفان با بیان اینکه توزیع کالاهای تنظیم بازاری تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد یافت، گفت: تاکنون بیش از ۶۰ هزارتن برنج تنظیم بازاری در سراسر کشور توزیع شده و به دست مصرف کنندگان نهایی رسیده است؛ توزیع شکر نیز بدون محدودیت انجام می‌شود اما تاکنون،  بیش از ۷ هزارتن از این محصول جذب بازار شده و مردم استقبال چندانی از آن نکردند چراکه عرضه آن در بازار به اندازه کافی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین، تمام کارخانجات تصفیه روغن از ما روغن خام دریافت کرده‌اند و روزانه هم این محصول در بورس کالا عرضه می‌شود بنابراین هیچ گونه کمبود و افزایش قیمتی نیز در این زمینه نداریم.

معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره عرضه کره به بازار نیز ادامه داد: از آنجایی که کره به قیمت مصوب دولتی همه جا موجود است و عرضه آن در حال حاضر بیش از تقاضا است، تاکنون نیازی به حضور ما در بازار این محصول نبوده با این وجود ذخایرمان به اندازه کافی است و هر زمان نیاز باشد ورود خواهیم کرد. ‌

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان