بازدید 9627

دادگاه «محمدعلی طاهری» برگزار شد

کد خبر: ۶۷۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 07 March 2017
محمود علیزاده‌طباطبایی از برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده محمدعلی طاهری در روز گذشته (دوشنبه) در شعبه 26 دادگاه انقلاب خبر داد.

محمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جلسه دادگاه گفت: قرار بود فیلم‌هایی توسط ضابطین به دادگاه ارائه شود. فیلم‌ها شامل تصاویر کلاس‌های موکلم بود.

وی گفت: از ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر فیلم ها را به همراه قاضی پرونده، وکلای محمدعلی طاهری، نماینده دادستان و ضابطین مشاهده کردیم. سئوالاتی از سوی ریاست دادگاه مطرح شد و قرار شد موکلم پاسخ سئوالات را ارائه کند و پس از ارائه، برای اخذ آخرین دفاع تعیین وقت شود.

علیزاده‌طباطبایی به ایسنا گفته بود که در تاریخ 9 اسفند جلسه‌ای برگزار و عنوان شد فایل‌های صوتی و تصویری وجود دارد و در نهایت قرار شد این فایل‌ها در جلسه بعدی دادگاه ارائه شود، به همین دلیل جلسه 9 اسفند ماه تجدید شد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری مورخ 29 شهریور ماه سال 94 در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت پرونده محمدعلی طاهری سرکرده‌ گروه عرفان حلقه گفته بود: حکم صادره برای محمدعلی طاهری مورد اعتراض قرار گرفت و اکنون پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

وکیل مدافع محمدعلی طاهری 27 شهریور ماه سال 95 در گفت‌وگو با ایسنا درباره پرونده سرکرده‌ گروه عرفان حلقه گفته بود: موکلم در خصوص یکی از اتهامات مطروحه در پرونده، به 5 سال حبس محکوم شده بود. برای موکلم در رابطه با اتهام افساد فی‌الارض حکم اعدام صادر شده بود که پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و در نهایت دیوان عالی این حکم را نقض کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر