بازدید 9705

هشدار آیت‌الله نوری ‌همدانی در باره سن ازدواج

کد خبر: ۶۷۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 04 March 2017
مرجع تقلید شیعیان گفت: نخستین وظیفه افراد بعد از رسیدن به سن بلوغ ازدواج است اما در حال حاضر این سن در جامعه افزایش‌یافته، هر سنی اقتضایی دارد و جامعه رو به پیری رفته است.

به گزارش تسنیم ، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای مرکز حقوقی حصا، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: در اسلام هر فردی موظف است در مسیر خودسازی قدم بردارد چراکه انسان ناپخته و خام است و علم، ایمان، عقل، تقوا و تعهد مقوله‌هایی هستند که با آن‌ها انسان اقدام به خودسازی می‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت فقه در اسلام گفت: متخصص‌شدن در علم حقوق کار ساده‌ای نیست، در حوزه‌های علمیه مشاهده می‌شود که تربیت فقیه بیش از 50 سال طول می‌کشد و این امر نشان‌دهنده دقیق بودن علم فقه است.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: نخستین وظیفه افراد بعد از رسیدن به سن بلوغ ازدواج است اما در حال حاضر این سن در جامعه افزایش‌یافته؛ هر سنی اقتضایی دارد و جامعه رو به پیری رفته است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سست شدن پایه‌های زندگی در دوره کنونی افزود: باید فکری برای حل این موضوعات کرد، بافکر و انجام مقدماتی به فکر حل مشکل ازدواج جوانان باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر