بازدید 5222

نشت آمونیاک رفت و آمد در حیفا را مختل کرد

سیدحسن نصرالله هشدار داده بود که اگر اسرائیل به لبنان حمله کند، مخازن آمونیاک شهر حیفا را هدف قرار خواهد داد.
کد خبر: ۶۶۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 18 February 2017
نشت آمونیاک یک تانکر ۲هزار لیتری، رفت و آمد را در شهر حیفا مختل کرد.

به گزارش مهر، روزنامۀ یدیعوت آحرونوت نوشت به دلیل نشت آمونیاک از یک تانکر 2000 هزار لیتری، رفت و آمد در یکی از اتوبان های حیفا متوقف شده است

این روزنامه افزود نشت آمونیاک همچنان ادامه دارد اما محدودۀ کوچکی را در بر می گیرد و فعلا خطری برای شهروندان ایجاد نمی کند به همین دلیل دستور العملی برای مردم صادر نشده است.

سید حسن نصر الله پیشتر تهدید کرده بود که اگر اسرائیل به لبنان حمله کند، مخارن آمونیاک شهر حیفا هدف قرار خواهد داد.
 
مخازن آمونیاک حیفا متعلق به برادران ترامپ است

نشریه معاریو فاش کرد مخازن آمونیاک حیفا در سرزمین های اشغالی به برادران رییس جمهور آمریکا تعلق دارد.

به گزارش شبکه العالم، روزنامۀ اسرائیلی معاریو در ضمیمۀ هفتگی خود با انتشار مطلبی دربارۀ مخازن آمونیاک در خلیج حیفا، فاش کرد که این مخازن متعلق به برادران ترامپ است. معاریو نوشت جولز و ادی ترامپ، دو برادر دونالد ترامپ، صاحبان شرکت شیمیایی حیفا هستند و حدود 9 سال قبل مجوز راه اندازی و استفاده از این مخازن را دریافت کرده اند.

این روزنامه دربارۀ این موضوع که افراد زیادی از این امر مطلع باشند، اظهار تردید کرد. رژیم صهیونیستی پس از تهدیدهای نصرالله در فوریه گذشته، به شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی وعده داده بود که مخازن آمونیاک را به نقب منتقل ساخته و به خطر آن پایان دهد؛ چون موشک های حزب الله می تواند با هدف قرار دادن آن ها انفجار عظیمی ایجاد کند که به مرگ ده ها هزار صهیونیست منجر خواهد شد.

پس از تهدید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره هدف قرار دادن این مخازن در صورت بروز جنگ، محافل سیاسی و رسانه ای رژیم صهیونیستی آن را «بمب اتمی نصرالله» نامیدند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر