بازدید 4809
آیت‎الله شبستری در گفت‌وگو با «تابناک» مطرح کرد؛

تأثیر فراگیر شدن «وحدت ملی» بر انتخابات و تهدیدات تکراری دشمن

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: بدون شک حفظ وحدت به ویژه در انتخابات پیش روی، سبب خواهد شد تا ملت ایران به مانند سال‌های گذشته، با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و پاسخ محکمی به دشمنان به ویژه آنهایی که تهدیدات تکراری علیه کشورمان مطرح کرده اند، دهند.
کد خبر: ۶۶۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 08 February 2017
عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به طرح پیشنهاد وحدت ملی از سوی برخی سیاسیون دو جناح و همچنین احزاب سیاسی، گفت: سیاسیون، مسئولان و ملت باید در آستانه انتخابات در جهت حفظ وحدت ملی در کشور وارد عمل شوند.

«آیت‌الله محسن مجتهد شبستری» در گفت وگو با خبرنگار «تابناک» درباره ضرورت ایجاد وحدت ملی در کشور، اظهار کرد: بدون شک یکی از عوامل اصلی پیشبرد اهداف کشورها در تمامی ابعاد، ایجاد وحدت و انسجام ملی است.

وی افزود: وحدت و انسجام آحاد ملت در نظام جمهوری اسلامی، به پشتوانه وجود امام خمینی (ره) تا سال 1368 و بعد از ایشان با وجود مقام معظم رهبری عینیت پیدا کرده و تا به امروز ادامه یافته است.

انتخابات عرصه ظهور «وحدت ملی» است


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در حقیقت پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جلوه های خوبی از وحدت مردم، مسئولان و گروه های سیاسی در برهه های مختلف ظهور و بروز یافته که انتخابات مختلف، یکی از مقاطع و جلوه های ویژه در این زمینه بوده است.

وی ادامه داد: در اوضاع کنونی نیز همه مردم و مسئولان و سیاسیون باید بدانند که با حفظ این روحیه وحدت و همدلی در جهت حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب باید وارد عمل شوند و باز هم این مسأله را به جهانیان نشان بدهند.

حفظ وحدت در شرایط کنونی واجب است


آیت الله مجتهد شبستری درباره طرح پیشنهاد وحدت ملی از سوی برخی سیاسیون هم تأکید کرد: بدون شک، حفظ وحدت ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که دشمنان ما در عرصه‌بین‌المللی اقدامات بسیاری علیه کشورمان انجام می‌دهند، ضروری و واجب است.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در اردیبهشت سال 96، اضافه کرد: در آستانه انتخابات مهم ریاست‎جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشورمان بدون شک حفظ وحدت و انسجام میان مسئولان، سیاسیون و مردم امری مهم است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

حضور حداکثری در انتخابات پاسخی به تهدیدات تکراری است

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: بدون شک حفظ وحدت به ویژه در انتخابات پیش روی، سبب خواهد شد تا ملت ایران به مانند سال‌های گذشته، با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و پاسخ محکمی به دشمنان به ویژه آنهایی که تهدیدات تکراری علیه کشورمان مطرح کرده اند، دهند.

آیت الله مجتهد شبستری در پایان خاطرنشان کرد: رویکردها و الزامات لازم باید از سوی همه نهادها، مسئولان و سیاسیون برای ایجاد وحدت ملی در کشور شکل گیرد. البته به حمدالله این روندی است که تاکنون همیشگی وجود داشته و البته باید پایدار بماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل