بازدید 3428
۲

97 درصد مشکلات برف سنگین در رشت حل شد

نماینده رشت با بیان اینکه در حال حاضر حداقل تا 97 درصد مشکلات برف اخیر شهرستان حل شده گفت: سال‌هاست پیگیر مشکلات برق شهرستان هستیم.
کد خبر: ۶۶۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 05 February 2017
نماینده رشت با بیان اینکه در حال حاضر حداقل تا 97 درصد مشکلات برف اخیر شهرستان حل شده گفت: سال‌هاست پیگیر مشکلات برق شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده در جلسه بررسی مشکلات برف اخیر، با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در رابطه با راه‌ها نداریم و حداقل تا 97 درصد مشکلات حل شده، گفت: شاید اگر این مهم زودتر اتفاق می‌افتاد، این همه مشکل برای شهرستان به وجود نمی‌آمد.

 نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی افزود:  ما از چند سال پیش به شدت پیگیر مشکلات برق شهرستان هستیم و با تهیه مکتوبات لازم،  ضمن مراجعه به وزیر نیرو، وی را در جریان کامل مشکلات قرار داده‌ایم و در حال حاضر کسی نمی‌تواند ادعا کند از مشکلات شهرستان بی‌خبر بوده است.

جبار کوچکی‌نژاد و صادق حسنی دیگر نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از مسئولان پای کار در مسائل اخیر، جدیت بیشتر برای پیگیری و رفع اساسی مشکلات مردم را از جانب وزارتخانه مربوطه در دستور کار خود قرار داده و خواستار تسریع بازگشایی راه‌های فرعی مسدود شده روستایی شدند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
انصافا این نماینده محترم 97 درصد رو دقیقا از کجاش آورده. اصلا یکم آمار و احتمال بلد باشی و یکم زندگی رو کره زمین رو تجربه کرده باشی می فهمی اینجور امار دادن چه مفهومی داره!
رشت "به هیچ وجه" شرایط یک "کلانشهر" را ندارد!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار