بازدید 8323

انفجار یک مغازه خدمات گاز LPG در شهر قدس

کد خبر: ۶۶۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 03 February 2017
شامگاه پنجشنبه حریق یک باب مغازه خدمات گازLPG در شهر قدس باعث تحمیل خسارات مالی به دو دستگاه خودرو و مغازه های همجوار شد.

به گزارش مهر شامگاه پنجشنبه حریق یک باب مغازه خدمات گازLPG  در شهر قدس، باعث جراحت دو نفر و تحمیل خسارات مالی به دو دستگاه خودرو و مغازه های همجوار شد.

آخرتی مسئول مدیریت بحران فرمانداری شهرستان قدس در تشریح این حادثه اظهار داشت:مأموران خدوم آتش نشانی بلافاصله بعد از گزارش حریق، در محل حادثه حضور یافته و طی عملیاتی۹۰ دقیقه ای حریق  را مهار و کنترل کردند.
 
وی در خصوص میزان و عمق خسارات جرحی و مالی ناشی از این رخداد عنوان کرد:خوشبختانه خسارات و صدمات جرحی این حادثه چندان عمیق نبوده و تنها دو مصدوم با سوختگی سطحی اعم از یک  زن ۳۱ ساله و یک مرد ۲۸ ساله بر جای گذاشته که مصدومان حادثه بلافاصله به بیمارستان های یافت آباد و فیاض بخش منتقل شدند.

 آخرتی گفت:خسارات مالی این حادثه نیز در شعاعِ محدودی از اماکن همجوار محل حادثه قابل بررسی است که به موجب آن دو باب مغازه، یک واحد آپارتمان فوقانی واحد تجاری و دو دستگاه خودرو دچار آتش سوزی شدند.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری قدس عنوان کرد:متأسفانه در انعکاس خبر مذکور، بزرگنمایی شده و از اورژانس  انتظار می رود در رسانه ای کردن حادثه مذکور، واقع بینی هر چه بیشتر و پرهیز از هیجانات زودگذر را مد نظر قرار دهد.

گفتنی است علت اصلی وقوع حادثه در دست بررسی و مستلزم کارشناسی هر چه بیشتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل