بازدید 10587

جنگل موشکی ایران پر از درخت‌های تناور است

کد خبر: ۶۶۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 02 February 2017
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان اگر از قدرت موشکی ما می‌ترسند به پناهگاه بروند، ولی بدانند جنگل موشکی ایران پر از درخت‌های تناور خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سردار حسین سلامی در کنگره سردار شهید محمود خادمی و 1700 شهید شهرستان کاشان، اظهار کرد: وقتی دشمنان فشار سنگین سیاسی بر برنامه موشکی ما وارد می‌کنند این واقعیت را می‌رساند که آنها از ما ترسیده‌اند و قدرت ایران اسلامی را درک کرده‌اند.

وی افزود: اگر قدرت موشکی نمی‌توانست در دل آمریکا و اسرائیل و متحدانش هراس ایجاد کند، دلیلی نبود که اینقدر سروصدا ایجاد کنند، قدرت عظیم موشکی ایران جزو قدرت‌های بی نظیر بازدارنده جهان است.

سلامی ادامه داد: دشمنان ما هرگاه احساس ترس از ظهور یک قدرت می‌کنند متحد می‌شوند، فشار می‌آورند و جوسازی می‌کنند تا بتوانند از طریق عملیات روانی بر اراده ملت ایران تاثیر بگذارند.

وی تصریح کرد: آنها می‌دانند که در دل کوه‌ها و زیرزمین‌ها چه قدرت عظیمی انباشته شده است تا از حیثیت و شرافت و استقلال ملت ایران دفاع کند.

سلامی با بیان اینکه «دشمنان ایران هم هراسناک و هم فریبکارند» افزود: آن ها می‌خواهند شما را خلع سلاح کنند و خودشان را مسلح کنند تا بر شما مسلط شوند و این آرزویی است که در دل و زبانشان دفن خواهد شد.

وی گفت: ملت ایران تصمیم گرفته است تا با واژه‌های عزت، افتخار، پیشرفت، اقتدار، آزادگی و امنیت زندگی کند و هرگز در برابر قدرت‌های جهانی برخلاف مسیر و جهت و اراده‌اش حرکت نکند.

سلامی گفت: هر روز قدرت موشکی و غیر موشکی ایران به روز رشد می‌کند و هر روز تعداد شناورهای جنگی، موشک‌های پدافندی، پهپادهای با برد پرواز بلند بیش از روز قبل است و آسمان و دریا تحت کنترل ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: انقلاب اسلامی توانسته نفوذی عظیم در منطقه‌ای به نام جهان اسلام داشته باشد که ده‌ها سال در سیطره قدرت‌های بزرگ جهان قرار داشت.

سلامی اظهار کرد: سیاست‌های انقلاب در شرق مدیترانه، در شبه جزیره حجاز، عراق و شمال آفریقا و در نقاط مختلف جهان اسلام موفقیت‌های بزرگی در نبرد مسلمانان و جهاد آنان علیه استکبار ایجاد کرد و احساس می‌شود جغرافیای تسلط قدرت‌های بزرگ جهان پهن شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهیدان استوانه‌های محک شرف و کرامت هستند و در روزهایی آنها در برابر قدرت‌ها ایستادند تا ما را از جغرافیای سیاسی حذف نکنند و دوباره به تاریخ گذشته بازگردانند.

سلامی خاطرنشان کرد: این هنر شهیدان ما بودند که بتوانند جلوه‌های زیبای فداکاری عاشورایی را با گذشت، جانبازی و ایثار خود با تفسیری معنابخش و الهام بخشی عملی کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر