بازدید 9049

کتاب «لذت خواندن»، ویژه فارسی‌آموزان خارجی

بنیاد سعدی کتاب «لذت خواندن» را با ویرایش جدید ویژه آموزش و تقویت مهارت خواندن فارسی آموزان خارجی برای سطح پیش‌میانی و میانی منتشر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 30 January 2017
بنیاد سعدی کتاب «لذت خواندن» را با ویرایش جدید ویژه آموزش و تقویت مهارت خواندن فارسی آموزان خارجی برای سطح پیش‌میانی و میانی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، دکتر رضامراد صحرایی، معاون آموزش و پژوهش این بنیاد و سرپرست مولفین کتاب لذت خواندن، در این‌باره اظهار کرد: در ادامه روند تالیف منابعی با روش‌های جدید آموزشی و بر اساس چارچوب مرجع بنیاد سعدی، این کتاب در 12 درس تنظیم شده و هر درس شامل دو بخش است که در هر بخش یک مهارت خواندن و یک مهارت واژگانی آموزش داده می‌شود.
 
 
وی با اشاره به جذابیت موضوعات متن‌های کتاب، افزود: اجزاء هر درس مرتبط با هم و با هدف تقویت یادگیری مهارت‌های مورد نظر تنظیم شده است و در پایان هر درس یک تمرین مهارت زندگی واقعی و یک تکلیف خلاق ارائه شده است که باعث تعمیق یادگیری درس می‌شود.

صحرایی خاطر نشان کرد: بهترین روش برای آموزش این کتاب، آموزش فرآیندی و مرحله به مرحله و با محوریت فارسی آموز است.
 
گفتنی است، نسخه آزمایشی این کتاب سال گذشته در بنیاد سعدی منتشر شد که پس از بررسی استادان و کارشناسان حوزه آموزش زبان فارسی، کتاب «لذت خواندن» با ویرایش جدید در 175صفحه منتشر و به همراه لوح فشرده عرضه می‌شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر